5 Етика.
5 Етика.
Метою вивчення етики в загальноосвітній школі є: підготувати учнів до взаємодії з соціальним середовищем, сформувати в них соціалізуючі та комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальність, збагатити досвід емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі.
Крім того, Державний стандарт галузі передбачає засвоєння учнями таких елементів змісту освіти, як «цінності в житті людини й суспільства», «індивідуальність», «вільний розвиток людини», «свобода і відповідальність», «толерантність», «мораль», «етика і етикет».
Завдання навчального предмету «етика»:
- поглиблювати знання учнів про людину та моральні взаємини в суспільстві, основні моральні норми та цінності українського суспільства та людства, правила етикету, правила культури поведінки;
- удосконалювати вміння керуватися в поведінці моральними нормами та цінностями, виявляти доброзичливість, ввічливість, повагу й чуйність до інших, толерантність та милосердя, відрізняти моральність та аморальність, дотримуватися етикетних норм у повсякденному житті, контролювати, оцінювати та регулювати свої взаємини з іншими, здійснювати вибір у складних життєвих ситуаціях, орієнтуючись на моральні цінності;
- формувати позитивне ставлення й мотивацію до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності українського суспільства та людства в цілому;
- збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками, батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми;
- стимулювати пізнавальний інтерес учнів до етичного знання основ моральної культури.
За програмою:
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-6 класи «Етика» - Х.: Видавнича група «Основа», 2005.
Підручник:
О. Данилевська, О. Пометун «Етика.» Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К., «Генеза», 2005.
В.І.Фесенко,О.В.Фесенко,Т.Б.Бакіна.Підручник для 5 класу загальноочвітніх навчальних закладів.''Навчальна книга -Богдан''2005.с.239
Орієнтовне календарне планування. Етика.6 клас.
35год,І семместр - 16 год,1 год на тиждень,
ІІ семестр - 18 год,1 год на тиждень,Резерв - 1 година)
Календарне планування складено за програмою: Етика 5-6 класи./ Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Р.І.Євтушенко К.: Ірпінь, 2005./ Лист МОН України №1/11 - 6611 від 23.12 .2004р./.
№ |
Зміст
програмового матеріалу |
Дата |
Прим. |
1 |
Що вивчає етика. |
|
|
|
Тема 1. Чим керується людина у вчинках та
поведінці. |
|
|
2 |
Як розрізняють добро та зло? |
|
|
3 |
Як наші вчинки впливають на життя. |
|
|
4 |
Що означає бути вихованим. |
|
|
5 |
Узагальнення. |
|
|
6 |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 2.Які правила визначають гармонію людини із собою
та найближчим оточенням. |
|
|
7 |
Що означає бути щасливим. |
|
|
8 |
Чому не можна принижувати людську гідність. |
|
|
9 |
Коли нам буває соромно. |
|
|
10 |
Яке значення має для людини сім’я. |
|
|
11 |
З чого починається дружба. |
|
|
12 |
Як досягнути поваги в колективі. |
|
|
13 |
Узагальнення. |
|
|
14 |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 3. Якими є моральні норми і правила
співжиття у людському суспільстві |
|
|
15 |
Як і чому виник етикет. |
|
|
16 |
Якими є моральні норми українського народу. |
|
|
17 |
Чому люди поважають звичаї, традиції і закони. |
|
|
18 |
Якими є правила життя людей у суспільстві. |
|
|
19 |
Що означає бути громадянином своєї держави. |
|
|
20 |
З чого починається людська досконалість. |
|
|
21 |
Узагальнення. |
|
|
22 |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 4. Що означає дотримуватися норм етикету в повсякденному житті. |
|
|
23 |
Як досягти успіху в спілкуванні. |
|
|
24 |
У чому виявляється вміння користуватися мовним
етикетом. |
|
|
25 |
Як спілкуватися долаючи відстань. |
|
|
26 |
Що можна прочитати в погляді. |
|
|
27 |
Що означає бути вдягненим доречно. |
|
|
28 |
Що означає бути вдягненим доречно. |
|
|
29 |
Як треба поводитися в дні смутку та печалі. |
|
|
30 |
Що таке етикет особливих випадків. |
|
|
31 |
Що таке етикет особливих випадків. |
|
|
32 |
Узагальнення. |
|
|
33 |
Тематичне оцінювання. |
|
|
34 |
Підсумкове узагальнення. |
|
|
35 |
Підсумкове узагальнення. |
|
|

Розробки тестових завдань
До підручника Етика 5 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
✔Е5. Завдання для самоперевірки:"Запрошуємо до світу етики. Візьмемо гарні вчинки собі за правило".
✔ Е5. Узагальнення та систематизація знань: "Запрошуємо до світу етики"
✔ Е5. Самостійна робота з теми:Кого ми називаємо другом.
✔Е5. Самостійна робота з теми:Що таке етикет?.
✔ Спілкування. Як спілкуватися долаючи відстань?
✔ Е5. Завдання для самоперевірки.''Що означає дотримуватись норм у повсякденному житті''
✔ Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр. (Етика. 5 клас)
✔
Розробки уроків.Етика 5 клас. Тут
Підручники:Дивитись тут 1;2.

Urok №9. До підручника Етика 5 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)




Немає коментарів:
Дописати коментар