"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

До уваги батьків

 До уваги батьків

БАТЬКИ ВІДПОВІДАЛЬНІ ЗА НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ І РОЗВИТОК ДІТЕЙ.

 Тому зобов'язані забезпечувати відвідування учнями уроків у навчальних закладах:

1. Згідно Сімейного кодексу України ухилення батьків від виконання батьківських обов'язків є підставою для покладення на них відповідальності, встановленої законом.

ІІ. Згідностатті 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення: -Ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов'язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей - тягне за собою попередження абонакладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

III. Згідно Кримінального кодексу України злісне невиконання батьками, опікунами чи піклувальниками встановлених законом обов'язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування, що спричинило тяжкі наслідки, - карається обмеженням волі на строк від двох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.
IV. Згідно Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» у разі невиконання батьками та особами, які їх замінюють, обов'язків, передбачених законодавством, загальноосвітній навчальний заклад може порушувати клопотання про відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківських прав.

ШАНОВНІ БАТЬКИ! 
 Сподіваємося, ви розумієте, що ЯКІСТЬ ЗНАНЬ залежить від того, як систематично учень відвідує заняття в школі.
   Згідно з Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» відповідальність за відвідування уроків учнями несуть батьки. Пропонуємо вам ознайомитися з системою роботи  щодо попередження пропусків занять учнями закладу освіти:
1. Щоденно класний керівник здійснює контроль за відвідуванням занять учнями, відзначає відсутніх у класному журналі,записує прізвище учня (вказує причину), та та здає рапортичку про відсутніх учнів школи.
2. Батьки зобов'язані своєчасно інформувати класного керівника про причину відсутності дитини (учня) до початку занять в перший же день його відсутності на уроках.
3. Документи, які є підставою відсутності учня на уроках:
- медична довідка з печаткою лікаря і установи;
заява від батьків;
- санаторне лікування.
4. У випадку пропуску занять протягом 3 і більше днів учень допускається до занять лише за наявності медичної довідки, що посвідчує стан здоров'я учня.
5. У разі відсутності учня на навчальних заняттях впродовж 10 робочих днів поспіль з невідомих або без поважних причин, адміністрація закладу освіти невідкладно складає відповідне подання та надсилає його до відділу служби (управління) у
справах дітей, поліцію щодо проведення профілактичної роботи з сімями та подання
 про притягнення батьків до адміністративної відповідальності згідно чинного законодавства.
6. Факт запізнення або передчасного уходу із занять (наприклад, через призначене на певний час відвідування лікаря) також має заздалегідь супроводжуватись заявою батьків.
7. Відпускати учнів з уроків з поважних причин дозволяється директору, заступнику директора з НВР, класному керівнику або черговому адміністратору.
8. Класний керівник у кінці місяця здає інформацію про відвідування занять учнями (за установленим зразком):
- ПІБ учнів, які не відвідували заняття (по хворобі, з поважної причини, без поважної причини);
кількість пропущених уроків;
- причини;
- вжиті заходи.
9. Заступники директора з НВР і ВР постійно здійснюють контроль за веденням документації і за підрахунком кількості відвіданих уроків, спізненням на уроки та запобігливими заходами до учнів, які ухиляються від навчання.

     Безпечні весняні канікули 2024!

канікули навесні триватимуть із 23 березня до 1 квітня 2024 року.

Увага батькам!

•  Не залишайте дітей без догляду. Знайте, де і з ким бувають Ваші діти, чим вони займаються.
•  Випускаючи дитину на прогулянку, нагадуйте їй про правила дорожнього руху, про правила поведінки в громадських місцях.
•  Постійно нагадуйте про правила власної безпеки, особливо під час повітряної тривоги!
 Бережіть себе!

      

9 типів батьків, які можуть зіпсувати настрій вчителю

Поговоримо про батьків учнів, з якими доводилося спілкуватися кожному вчителю

Доля вчителя непроста: треба не лише піклуватися про учнів, а ще й контактувати з їхніми батьками. А це не завжди легко! Тим більше, що батьки бувають дуже різні. Вони можуть дратувати, псувати нерви та навіть викликати бажання піти зі школи. Але ж ви – мудрий педагог, який може впоратися будь з чим, чи не так? Треба лише правильно класифікувати небезпеку! Якими ж вони бувають, ці неординарні люди, які є батьками ваших учнів?

Батьки особливих дітей

Їхня дитина особлива і крапка. А ще вона геніальна, розумна і просто чудова. Як можна не бути від неї у захваті? Тож і всю увагу вчитель має приділяти лише їй. А от правил, а тим більше вимог, просто не має бути. Що, у класі є інші діти? Але ж вони не особливі.

Батьки вундеркіндів

Діти таких батьків вчаться на відмінно, читають безліч книжок, відвідують одразу декілька гуртків і, здається, зовсім не відпочивають. Дитина має всім навколо довести, що вона найрозумніша та найуспішніша, а от права на помилку в неї немає. Кожна, навіть незначна, невдача, сприймається батьками як трагедія всесвітнього масштабу. В якій, до речі, будуть винні вчителі.

Активісти

Саме вони зазвичай стають на чолі батьківських комітетів та є ініціаторами змін у класі. Вони постійно фонтанують ідеями, пропонуючи то зробити позачерговий ремонт у кабінеті, то майже не щотижня домовляючись про екскурсії. З одного боку активісти це добре, але з іншого – їх забагато. Вони постійно надокучають батькам інших дітей та запросто можуть подзвонити вчителю рано вранці на вихідних, бо вигадали щось надзвичайно цікаве.

Невловимі батьки

Вони, звісно, в дитини є, але водночас їх ніде нема. Вони не приходять на батьківські збори та лише зрідка відповідають на телефонні дзвінки. Є у цій категорії ті, кому зовсім все одно – вони передали дитину школі і цілком цим задоволені, а є й ті, які просто не хочуть перенапружуватися. На жаль, у цьому випадку перевиховання неможливе.

Батьки-терористи

Вони не просять уваги до своєї дитини, вони її відверто вимагають, постійно приходячи до вчителя. На їх думку, педагог винний буквально у всьому: він погано ставиться до дитини, гримає на неї, занижує оцінки та ще бо зна що. Найчастіше причини вигадані, але це не заважає батькам вчинити грандіозний скандал. Навіщо? Бо хочеться більше уваги.

Найрозумніші батьки

Як вести уроки, що має бути в програмі, як вчитель має спілкуватися з класом – ці батьки знають все. І звісно, краще за вас. Вони прискіпливо спостерігають за кожним кроком вчителя та шукають у його діях негатив. А як відомо, хто шукає, той завжди знайде. Тож потім починаються спроби повчати педагога та змусити його робити так, як здається за краще батькам. Якщо вчитель не піддається, такі батьки охоче починають повчати вже адміністрацію школи.

Королі драми

У школі інколи трапляються інциденти, більшість з яких не вартує навіть уваги. Проте ці батьки так не вважають. Дитина спіткнулася чи її легенько штовхнули? А може вона отримала оцінку «добре» замість «відмінно»? Жах! Такі батьки будуть драматично заламувати руки, кричати, плакати – все що завгодно. При цьому ні на вчителя, ні на саму «постраждалу» дитину вони не звертають особливої уваги. В них спектакль!

Батьки-стукачі

Стався конфлікт чи банальне непорозуміння? Діти не можуть порозумітися, батьківський комітет працює неналежним чином, у когось з учнів зник олівець? Про це терміново мають знати всі найвищі інстанції! І навіть не директор чи керівник райвно, а одразу Міністр. А ще треба звернутися на телебачення та написати у соцмережі. Спочатку поговорити з дітьми, вчителем та іншими батьками? Ні, не чули.

 Господарі життя

Такі батьки бачать у вчителях не наставника дитини, а свого робітника. Вони діють за принципом «я сплачую податки – мені всі винні». Зрозуміти, що перед ним не підлеглий, а рівний партнер, таким людям не вдається.
Вчителям, яким доводиться зіштовхуватися з такими батьками, можна лише поспівчувати та побажати терпіння та витримки. І наснаги.

10 фраз, які вчителі хотіли б сказати батькам

 Для того, щоб допомогти вчителям та батькам порозумітися, психолого склали топ-10 питань, які стають наріжним каменем у їх стосунках. Пропонуємо до вашої уваги перелік з 10 ідей, які педагоги хотіли б донести до батьків своїх вихованців.

1. Дайте шанс новому вчителю. Зазвичай ми з острахом та недовірою ставимося до всього нового. Спробуйте зрозуміти та прийняти нового вчителя, тоді й ваші діти зможуть це зробити.

2. Вчитель – звичайна людина. Пам’ятайте про те, що вчителі – такі самі люди, як і всі інші. В них бувають вдалі та невдалі дні, поганий чи хороший настрій.

3. Прийміть нові методи виховання. Сучасні діти дуже сильно відрізняються від своїх батьків, коли вони самі навчалися у школі. Навчальні програми та педагогічні методи постійно вдосконалюються. Ви маєте довіритися професіоналам.

4. Немає нічного страшного, чи поганого в тому, що ваша дитина стала навчатися гірше. Не тисніть на неї. Особливо часто в середній школі для учнів починається період «американських гірок». Досвід невдач навчить їх у майбутньому долати труднощі.

5. Навчіться слухати. Для батьків їх діти найкращі у цілому світі і досить часто вони не можуть спокійно слухати критику чи зауваження на їх адресу, сприймаючи це за особисту образу.
6. Домашнє завдання для дітей, а не для батьків. Дитині можна допомагати, але аж ніяк не виконувати завдання замість неї.
7. Цікавтеся успіхами у навчанні та справами у школі, навіть якщо ваша дитина навчається у старших класах. Нажаль, батьки першокласників значно частіше спілкуються зі своїми дітьми та їх вчителями.

8. Вчителі теж мають право хворіти. Чомусь не всі батьки готові з порозумінням ставитися до того, що у вчителя може бути лікарняна відпустка. Більшість обурюється, коли вчителя немає на роботі хоча б тиждень.

9. Не дозволяйте дітям обговорювати вчителів. Якщо ви разом з чоловіком чи подругою збираєтесь поговорити про навчання, школу та вчителів, зробіть так, щоб ваша дитина не чула вашої розмови.

10. Звичайно оцінки це дуже важливо, але вони не є метою навчання. Не робіть трагедію з поганої оцінки за контрольну. Також не варто надмірно хвалити й за високі оцінки.

Пам'ятка батькам ''Контролюємо виконання домашніх завдань'' 
Шановні батьки! 
1.Контролюючи виконання домашніх завдань, проявляйте терпіння і повагу до особистості вашої дитини. 
2. Не порівнюйте іі вміння з умінням інших дітей. 
3.  Не кричіть, краще зясуйте причину відсутності в дитини вміння виконувати задану справу. 
4. Створіть умови для успішного виконання дитиною домашнього завдання. 
5.Не намагайтеся виконати замість своєї дитини домашнє завдання. 
6.  Учіть дитину детально ознайомлюватися зі змістом матеріалу в підручнику, довіднику, з правилами й інструкціями. 
7.  Хваліть дитину за своєчасне і якісне виконання домашнього завдання. 
8.  Формуйте звичку доводити розпочату справу до кінця, навіть якщо доведеться чимось пожертвувати. 
9.  Не відмахуйтесь від питань дитини. Цим ви збільшуєте кількість проблем повязаних, із підготовкою домашніх завдань.

Ознайомтеся будь ласка.  

Щоб дитина засвоїла і дотримувалась правил безпечної поведінки на дитячому майданчику, необхідно обговорювати можливі ситуації, розповідати, як їх уникнути. 
Дитячий ігровий або спортивний майданчик – це територія, на якій розташовані елементи дитячого  ігрового та спортивного обладнання з метою організації змістовного дозвілля, занять спортом різних вікових груп дітей.

 Хто з нас в дитинстві не мріяв про власний дитячий майданчик, з великою кількістю різноманітних можливостей для ігор і розваг? Мрії збуваються разом з нами! Дитячий ігровий комплекс  - ідеальне місце для відпочинку дитини. Яскрава й оригінальна конструкція зробить дозвілля дітей веселим і корисним.

 Одночасно з веселощами і розвагами  пам'ятаємо про техніку безпеки.

Кожен виріб має Експлуатаційні обмеження.Чи усі ми ознайомленні з цим? Діти у віці до 7 років повинні перебувати на дитячому майданчику під наглядом дорослих.

Наші діти є у 6 класі .  Виріб рекомендовано для експлуатації дітьми  до 12 років , вага одного користувача не повинна перевищувати 60 кг .

Тому загальні застереження.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

Забороняється використання виробу не за призначенням.

З метою безпеки Ваших дітей, не рекомендується експлуатація виробу при складних погодних умовах (ожеледь, снігопад, дощ, град, сильний вітер, та інше), при яких існує можливість травмування дитини.

Для забезпечення загальної безпеки рекомендована зона, ближче якої знаходиться заборонено, становить 1,5 м в усі боки від проекції виробу.

  Особливу увагу батьки повинні приділити тому, як одягнути і взути дитину перед походом на дитячий майданчик. Краще не одягати кофтинки з капюшоном, бо дитина може зачепитися ними за щось. Крім того, на одязі має бути мінімальна кількість різних застібок. Підбирайте зручні речі, в яких дитина буде вільно рухатися.

 Не взувайте слизьке взуття або шльопанці, вони можуть стати причиною падіння і, відповідно, травми.

  Обов'язково  потрібно приділяти увагу покриттю .Адже тут може виявитися, що завгодно: бите скло, шприци, сигаретні недопалки і тому подібне. Слід уважно оглянути територію і прибрати всі небезпечні предмети .Також поясніть дитині, що граючи з піском, не можна кидатися їм, а руки не можна брати до рота.

   Навчіть дітей обходити стороною гойдалки і каруселі, на яких вже хтось перебуває. Не дозволяйте зістрибувати на ходу. І розкажіть про те, що при можливому падінні з гойдалки необхідно присісти, а не вставати в повний зріст, ризикуючи отримати удар.

 Перед тим, як відпустити дитину грати завжди перевіряйте, наскільки безпечна поверхня на майданчику. 

   Від себе скажу, перерви між уроками,то відпочинок,розвага,але пам'ятаємо,що ми вже шестикласники,все повинно бути в міру .Батьки та діти,які ознайомилися,прошу підтвердити,що усі були проінформовані про техніку безпеки . Дякую!


Орієнтовна структура  2022/2023 навчального року:

І семестр - з 01.09.2022 р. по 28.12.2022 р.

ІІ семестр - з 30.01.2023 р. по 28.05.2023 р.

Канікули:

- осінні - з 26.10 по 01.11.2023 р.

- зимові - з 29.12.2022 р. по 29.01.2023 р.

- весняні - з 16 по 19 .04 2023 р.

9.06 - Останній дзвоник.

 

   Орієнтовна  структура  

 2021/2022 навчального року:


І семестр - з 01.09.2020 р. по 24.12.2021 р.

ІІ семестр - з 10.01.2021 р. по 03.06.2022 р.

Канікули:

- осінні - з 23.10 по 31.11.2021 р.

- зимові - з 25.12.2021 р. по 09.01.2022 р.

- весняні - з 26 по 30 березня 2022 р.

3 червня  - Останній дзвоник.




                              Орієнтовна структура 

  2020/2021 навчального року:

І семестр - з 01.09.2020 р. по 25.12.2020 р.

ІІ семестр - з 11.01.2021 р. по 28.05.2021 р.

Канікули:
- осінні - з 26.10 по 01.11.2020 р.
- зимові - з 25.12.2020 р. по 10.01.2021 р.
- весняні - з 22 по 28 березня 2021 р.
31 травня - Останній дзвоник.

                             ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ПОВЕДІНКИ УЧНІВ

НА УРОКАХ, ПІД ЧАС ПЕРЕРВ, ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ

 В школу учень повинен приходити за 10-15 хвилин до початку навчальних занять і відразу йти до кабінету, де буде проходити урок за розкладом.

1.     Учні, що запізнилися, допускаються до занять після того, як дають щоденник черговому вчителеві, адміністраторові чи вчителеві, що проводить урок, для відповідного запису про спізнення.

2.     Кожен  учень школи повинен виконувати нормативні вказівки чергових вчителів та учнів.

3.     Чергові по школі та по класах повинні сумлінно виконувати свої обов’язки, забезпечувати підтримання чистоти і порядку в приміщенні та на подвір’ї школи.

4.     Учні зобов’язані з`являтися до школи чистими, і охайно одягненими, у шкільній формі. Зачіска має бути акуратною.

5.     Двічі  на місяць, в п’ятницю, кожен клас робить генеральне  прибирання кабінетів, закріпленої території в приміщенні та на подвір’ї школи.

6.     Під час перерв учні повинні рухатися в коридорах спокійно, не заважаючи іншим, говорити впівголоса, ввічливо.

7.     Після закінчення уроків учні організовано в супроводі вчителя, що проводив  останній урок, залишають кабінет і школу.

8.     Залишатись в школі після занять можуть учні, які займаються громадськими справами, зайняті в гуртках, секціях.

9.     Всі учні повинні берегти шкільне майно, свої речі та речі товаришів, в зразковому стані утримувати підручники та літературу шкільної бібліотеки.

10.  За зіпсовані матеріальні цінності, що належать школі чи учням, за зіпсовані чи загублені підручники, за знищені рослини на території школи відшкодовують збитки батьки учнів, які заподіяли шкоду.

ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ:

1. Для дівчат: верх  – світла блузка, піджак;  низ – темного кольору спідниця (сарафан, брюки).

2.Для хлопців:  верх – сорочка світлого кольору, піджак; низ – темного кольору брюки.

ОБОВ`ЯЗКИ ЧЕРГОВОГО КЛАСУ:

1.     Чергові мають з`являтися до школи за 20 хвилин до початку уроку.

2.     Учні чергового класу обов`язково повинні мати бейджики з надписом: ЧЕРГОВИЙ.

3.     Учні чергового класу повинні чергувати на визначених постах.

4.     Чергові мають стежити за порядком та дисципліною школярів, вимагати від них виконання правил внутрішнього розпорядку.

5.     Протягом дня робота чергового класу перевіряється педагогом-організатором та черговим адміністратором.

6.     Після закінчення чергування черговий клас звітує на загальношкільній лінійці. 

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

1.     Носити в школі спортивну форму (тільки на уроках фізичної культури учні мають з`являтися в ній).

2.     Користуватися  мобільними телефонами під час уроків.

3.     Палити і вживати алкогольні напої в приміщенні, на території школи в урочний та позаурочний час.

4.     Приносити до школи речі, не потрібні для занять чи приводити домашніх тварин у приміщення школи.

5.     Відвідування учнів школи сторонніми особами під час уроку без дозволу чергового адміністратора.


 

Поради батькам щодо початку нового навчального року

1. З початку навчального року привчіть дитину прокидатися раніше, щоб збирання до школи не перетворювалось у щоденні хвилювання, вранці будіть дитину з усмішкою та лагідним словом.

2. Не підганяйте дитину, розраховувати час - це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили - провини дитини в цьому нема.

3. Привчайте дитину збирати портфель напередодні, ввечері перевірте, чи не забула вона чого-небудь важливого. Запитайте її, чи не передавав вчитель прохань чи розпоряджень батькам. Через деякий час дитина привчиться сумлінніше ставитися до своїх обов'язків і стане більш зібраною.

4. Проводжаючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, без застереження на кшталт: «Дивись, поводь себе гарно!», «Щоб не було поганих оцінок!», та таке інше. У дитини попереду важка праця.

5. Забудьте фразу «Що ти сьогодні отримав?», а краще запитайте: «Що нового ти сьогодні дізнався?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу питань, дайте їй можливість розслабитись. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитися, не відмовляйте їй в цьому, вислухайте.

6. Після закінчення занять дайте дитині відпочити. Школяр може розповісти про свій робочий день і у такий спосіб звільнитися від психологічного напруження.

7. Якщо дитина замкнулась у собі, щось її турбує, не вимагайте пояснень, хай заспокоїться, тоді вона сама розкаже.

8. Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку. Говоріть з дитиною спокійно. 




Немає коментарів:

Дописати коментар