Етика 6 клас, розробки уроків.ТУТ
Орієнтовне календарне планування. Етика.6 клас.
___________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
"Перевірено" "Затверджено" ЗД ___________________ Директор___________
"___" _________ 2021р "___" _________ 2021р
"___" _________ 2022р "___" _________ 2022р
Учитель : _____________________________________
Підручник: О. Данилевська, О. Пометун «Етика.» Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К., «Генеза», 2005.
Орієнтовне календарне планування . Етика. 6- клас (35год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 18 год, 1год на тиждень, Резерв – 1 година)
Календарне планування складено за програмою: Етика 5-6 класи.
/Програми для загальноосвітніх навчальних закладів.
Р. І. Євтушенко К.: Ірпінь, 2005. /Лист МОН України №1/11 – 6611 від 23.12.2004р./.
|
І семестр |
|
|
|
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата
|
Примітки |
|
ВСТУП (1 година) |
||||
1 |
Вступ. Стежками країни
Етики. Як працювати з підручником на уроках етики |
|
Ознайомити з підручником |
|
Тема 1. ПРАГНІМО ВЕРШИН ДОБРА (8 годин) |
||||
2 |
Навіщо вивчати етику.
Коли й чому виникла мораль. Як мораль впливає на наші вчинки та поведінку. Що
означає дотримуватися норм етикету в повсякденному житті |
|
Опрацювати. У1.І.Зап.1-9.
ІІ.Зап.1-2. |
|
3 |
У чому цінність життя. У чому людське життя є найвищою цінністю в
сучасному світі. Навіщо ми живемо |
Опрацювати. У2.п.1-2. І.Зап.1-7 |
||
4 |
Що таке духовна
краса. У чому виявляється сила людського духу |
Опрацювати. У3.п.3-4. ІІ.Зап.1-4 |
||
5
|
Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири. Що таке
моральні цінності. Коли буденні справи стають обов’язком. Що означає бути
дорослим і самостійним |
Опрацювати. У4.І.Зап.1-8. ІІ.Зап.1-3. |
||
6 |
У чому сила любові.
Що означає любити. Чому ми прагнемо любові. Коли людина здатна відчувати
любов |
|
Опрацювати. У5.І.Зап.1-5.
ІІ.Зап.1-3. |
|
7 |
Що означає бути справедливим. Що таке
справедливість. Чи легко бути справедливим. Як протидіяти несправедливості |
|
Опрацювати. У6.І.Зап.1-6. ІІ.Зап.1-3. |
|
8 |
Як відрізнити
моральний ідеал від кумира. Що таке ідеал. Чому ми прагнемо ідеалу. Хто такі
ідоли та кумири |
|
Опрацювати. У7.І.Зап.1-8. ІІ.Зап.1-4. |
|
9 |
Узагальнення знань
з теми: “Прагнімо вершин добра”.Контрольна
робота. Тести |
|
Словник Завд 1-3 |
|
Тема 2. БЕРЕЖІМО СВІТ – ДОВКОЛА І В СОБІ(7 годин) |
||||
10 |
Якими є моральні
правила відносин між людиною і природою. Чи є людина частиною природи. Як культурна
людина повинна ставитися до природи. Що означає берегти природу |
|
Опрацювати. У10.І. ІІ.Зап.1-3.Завд.7-8 |
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
11 |
Як пов’язані довкілля
і здоров’я людини. Як пов’язані спосіб життя та здоров’я людини. Що означає
бути здоровою людиною. Які звички є шкідливими |
|
Опрацювати. У11.І.Зап.1-4.
ІІ.Зап.1-4. |
|
12 |
Що таке мистецтво
керувати собою. Що означає пізнати себе. Чому потрібно керувати своїми
почуттями та вчинками. Як навчитися керувати собою |
|
Опрацювати. У12.І.ІІ.Зап.1-3. |
|
13 |
Яку роль відіграють
емоції та почуття в житті людини. Що таке емоції. У чому сила моральних
почуттів. Як навчитися культури
почуттів |
|
Опрацювати. У13.Завд.1-7. І.ІІ.Зап.1-3. |
|
14 |
Як стати розвиненою
людиною. Яку людину вважають розвиненою. Які заняття розвивають людину |
|
Опрацювати. У14.п.1-2.Завд.1-6.І.Зап.1-7.
|
|
15 |
Як зробити
дозвілля змістовним і цікавим |
|
Опрацювати. У14.п.3. ІІ.Зап.1-2. |
|
16 |
Узагальнення знань
з теми: “Бережімо світ – довкола і в собі” Контрольна
робота. Тести Підсумкове повторення і
оцінювання за І семестр.
|
|
Опрацювати. Словник Тести |
№ з/п |
ІІ Семестр Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
Тема 3. СПІЛКУЙМОСЯ З ВІДКРИТИМИ СЕРЦЯМИ (7 годин) |
||||
17 |
Що означає бути моральною
людиною. Коли виникла мораль. Як зберігаються моральні цінності суспільства |
Опрацювати. У17.П.1-2.І. Зап.1-10.. |
||
18 |
Що таке загальнолюдські цінності.
Як мораль регулює відносини між людьми |
Опрацювати. У17.П.3-4.ІІ.Зап.1-3 |
||
19 |
Що означає поважати інших.
Що таке толерантність. Як пов’язані повага та гідність. Як виявляти
толерантність і повагу |
Опрацювати. У19.І.Зап.1-10. ІІ.Зап.1-3. |
||
20 |
У чому виявляється
милосердя. Що таке милосердя. Кого називають альтруїстом, а кого – егоїстом.
Як співчувати й проявляти милосердя словом і ділом |
Опрацювати. У20.І.Зап.1-10. ІІ.Зап.1-2. Завдання:1-5 |
||
21
|
Чому ми прагнемо віри. Що
таке духовність та релігійність. Що означає вірити |
Опрацювати.У21. Завдання1-7.І.Зап.1-12. ІІ.Зап.1-3. |
||
22 |
Чому в кожної людини своя дорога до храму. Якими є моральні засади
світових релігій. Що таке релігійні конфесії. Як бути толерантним до
представників іншої конфесії. Як поводитися у храмі |
|
Опрацювати.У22. Завдання1-5. І.Зап.1-12. ІІ.Зап.1-2. |
|
23
|
Узагальнення знань з теми: “Спілкуймося з відкритими серцями ”Контрольна робота. Тести |
|
Словник Завдання:1-2. У23-24 |
|
Тема 4. БУДЬМО ГРОМАДЯНАМИ (12 годин) |
||||
24 |
Якою є мораль демократичного громадянського суспільства. Чому людину
визначають найвищою цінністю демократичного суспільства. Чому мораль
громадянського суспільства називають гуманістичною |
|
Опрацювати. У25 Завдання:1-7. І.Зап.1-7. ІІ.Зап.1-2. |
|
25 |
Як обираємо життєвий шлях. Як пов’язані свобода та моральність людини.
Що таке свобода волі, дії та творчості. Що означає “реалізувати себе” |
|
Опрацювати. У26. Завдання:1-6. І.Зап.1-2. ІІ.Зап.1-4. |
|
26
|
Якими є права й обов’язки людини в демократичному суспільстві. Що таке
права людини. Якими є права дитини. |
|
Опрацювати. У27. П.1-2 Завдання:1-4. І.Зап.1-8. ІІ.Зап.1-5. |
|
27
|
Як поважають та захищають права людини в демократичному суспільстві.
Як співвідносяться права й обов’язки
|
|
Опрацювати. У27. П.3-4 Завдання:5-6. І.Зап.1-8.ІІ.Зап.15.
|
|
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
28 |
Як розуміють справедливість у сучасному демократичному суспільстві. Що
таке суспільна справедливість. У чому ми всі рівні, хоча й різні |
|
Опрацювати. У28.П2. Завдання:1-3. І.Зап.1-2. ІІ.Зап.1-4. |
|
29 |
Чого вимагає від нас різноманітність життя в громадянському
суспільстві |
|
Опрацювати. У28.П3. Завдання:5. І.Зап.1-2. ІІ.Зап.1-4. |
|
30 |
Яка роль моралі і права в демократичному суспільстві. Як
співвідноситься мораль і право. Що таке закон і як він регулює життя громадян
у демократичному суспільстві. Що означає рівність усіх перед законом |
|
Опрацювати. У29.П1. Завдання:1-6. І.Зап.1-9. ІІ.Зап.1. |
|
31 |
Що означає бути громадянином демократичної держави. Кого називають
громадянином. Які почуття та якості притаманні громадянину демократичного
суспільства. Що таке громадянська позиція людини |
|
Опрацювати. У30.П.1-3. Завдання:1-6. І.Зап.1-3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32
|
Якими мають бути відносини між народами в багатонаціональній
демократичній державі. У чому полягає етика відносин між народами в
демократичному суспільстві. Як ставитися до культурно-національних
особливостей людей, які живуть в Україні. Як виявити повагу до національних
традицій, звичаїв та обрядів інших народів |
|
Опрацювати. У31.П1-3. Завдання:1-6. І.Зап.1-9. ІІ.Зап.1-3.
|
|
33 |
Ми – громадяни України. Як громадяни повинні ставитися до своєї
держави. Що означає бути громадянином і патріотом України сьогодні. Як
пов’язані наші долі з долею Вітчизни |
|
Підготувати проект.
|
|
34 |
Узагальнення знань з теми: “Будьмо громадянами” Контрольна робота. Тести |
|
Словник У32-33 |
|
35 |
Підсумковий повторення та оцінювання за рік |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар