"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

Етика 6 клас

 

Етика 6 клас, розробки уроків.ТУТ

Мої тестові завдання




Орієнтовне календарне планування.     Етика.6 клас.

___________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)

 

"Перевірено"                                 "Затверджено"                                          ЗД  ___________________                Директор___________      

"___" _________ 2021р                     "___" _________ 2021р

"___" _________ 2022р                     "___" _________ 2022р 

Учитель : _____________________________________

Підручник: О. Данилевська, О. Пометун «Етика.»                                     Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів.             К., «Генеза», 2005.

Орієнтовне календарне планування .                                                                          Етика. 6- клас                                                                            (35год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,

                                                              II семестр — 18 год, 1год на тиждень, Резерв – 1 година)

  Календарне планування складено за програмою: Етика 5-6 класи.

    /Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 

Р. І. Євтушенко К.: Ірпінь, 2005. /Лист МОН України №1/11 – 6611 від 23.12.2004р./.

 

І семестр

 

 

 

 Зміст навчального матеріалу

 Дата

 

 

 Примітки

 ВСТУП (1 година)

 1

Вступ. Стежками країни Етики. Як працювати з підручником на уроках етики

 

Ознайомити з підручником

 Тема 1. ПРАГНІМО ВЕРШИН ДОБРА (8 годин)

 2

Навіщо вивчати етику. Коли й чому виникла мораль. Як мораль впливає на наші вчинки та поведінку. Що означає дотримуватися норм етикету в повсякденному житті

 

Опрацювати.

У1.І.Зап.1-9. ІІ.Зап.1-2.

 3

У чому цінність життя. У чому людське життя є найвищою цінністю в сучасному світі. Навіщо ми живемо

Опрацювати.

У2.п.1-2.

І.Зап.1-7

4

Що таке духовна краса. У чому виявляється сила людського духу

Опрацювати.

У3.п.3-4.

ІІ.Зап.1-4

 5

 

Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири. Що таке моральні цінності. Коли буденні справи стають обов’язком. Що означає бути дорослим і самостійним

Опрацювати.

У4.І.Зап.1-8. ІІ.Зап.1-3.

 6

У чому сила любові. Що означає любити. Чому ми прагнемо любові. Коли людина здатна відчувати любов

 

Опрацювати.

У5.І.Зап.1-5. ІІ.Зап.1-3.

 7

Що  означає бути справедливим. Що таке справедливість. Чи легко бути справедливим. Як протидіяти несправедливості

 

Опрацювати.

У6.І.Зап.1-6. ІІ.Зап.1-3.

 8

Як відрізнити моральний ідеал від кумира. Що таке ідеал. Чому ми прагнемо ідеалу. Хто такі ідоли та кумири

 

Опрацювати.

У7.І.Зап.1-8. ІІ.Зап.1-4.

9

Узагальнення знань з теми: “Прагнімо вершин добра”.Контрольна робота. Тести

 

Словник

Завд 1-3

 Тема 2. БЕРЕЖІМО СВІТ – ДОВКОЛА І В СОБІ(7 годин)

10

Якими є моральні правила відносин між людиною і природою. Чи є людина частиною природи. Як культурна людина повинна ставитися до природи. Що означає берегти природу

 

Опрацювати.

У10.І. ІІ.Зап.1-3.Завд.7-8

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

11

Як пов’язані довкілля і здоров’я людини. Як пов’язані спосіб життя та здоров’я людини. Що означає бути здоровою людиною. Які звички є шкідливими

 

Опрацювати.

У11.І.Зап.1-4. ІІ.Зап.1-4.

12

Що таке мистецтво керувати собою. Що означає пізнати себе. Чому потрібно керувати своїми почуттями та вчинками. Як навчитися керувати собою

 

Опрацювати.

У12.І.ІІ.Зап.1-3.

 

 

13

Яку роль відіграють емоції та почуття в житті людини. Що таке емоції. У чому сила моральних почуттів. Як навчитися культури  почуттів

 

Опрацювати.

У13.Завд.1-7.

І.ІІ.Зап.1-3.

 14

Як стати розвиненою людиною. Яку людину вважають розвиненою. Які заняття розвивають людину

 

Опрацювати.

У14.п.1-2.Завд.1-6.І.Зап.1-7.

15

Як зробити дозвілля змістовним і цікавим

 

Опрацювати.

У14.п.3.

ІІ.Зап.1-2.

16

Узагальнення знань з теми: “Бережімо світ – довкола і в собі” Контрольна робота. Тести

Підсумкове повторення і оцінювання за І семестр.

 

 

 

Опрацювати.

Словник

Тести


з/п

                      ІІ Семестр

Зміст навчального матеріалу

 

Дата


Примітки

Тема 3. СПІЛКУЙМОСЯ З ВІДКРИТИМИ СЕРЦЯМИ (7 годин)

17

Що означає бути моральною людиною. Коли виникла мораль. Як зберігаються моральні цінності суспільства

Опрацювати.

У17.П.1-2.І.

Зап.1-10..

18

Що таке загальнолюдські цінності. Як мораль регулює відносини між людьми

Опрацювати.

У17.П.3-4.ІІ.Зап.1-3

19

Що означає поважати інших. Що таке толерантність. Як пов’язані повага та гідність. Як виявляти толерантність і повагу

Опрацювати.

У19.І.Зап.1-10. ІІ.Зап.1-3.

20

У чому виявляється милосердя. Що таке милосердя. Кого називають альтруїстом, а кого – егоїстом. Як співчувати й проявляти милосердя словом і ділом

Опрацювати.

У20.І.Зап.1-10. ІІ.Зап.1-2.

Завдання:1-5

21

 

Чому ми прагнемо віри. Що таке духовність та релігійність. Що означає вірити

Опрацювати.У21. Завдання1-7.І.Зап.1-12. ІІ.Зап.1-3.

22

Чому в кожної людини своя дорога до храму. Якими є моральні засади світових релігій. Що таке релігійні конфесії. Як бути толерантним до представників іншої конфесії. Як поводитися у храмі

 

Опрацювати.У22. Завдання1-5.

І.Зап.1-12. ІІ.Зап.1-2.

23

 

Узагальнення знань з теми: “Спілкуймося з відкритими серцями ”Контрольна робота. Тести

 

Словник

Завдання:1-2. У23-24

     Тема 4. БУДЬМО ГРОМАДЯНАМИ (12 годин)

24

Якою є мораль демократичного громадянського суспільства. Чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства. Чому мораль громадянського суспільства називають гуманістичною

 

Опрацювати.

У25

Завдання:1-7. І.Зап.1-7.

ІІ.Зап.1-2.

 25

Як обираємо життєвий шлях. Як пов’язані свобода та моральність людини. Що таке свобода волі, дії та творчості. Що означає “реалізувати себе”

 

Опрацювати.

У26.

Завдання:1-6. І.Зап.1-2.

ІІ.Зап.1-4.

26

 

Якими є права й обов’язки людини в демократичному суспільстві. Що таке права людини. Якими є права дитини.

 

Опрацювати.

У27. П.1-2

Завдання:1-4. І.Зап.1-8.

ІІ.Зап.1-5.

27

 

Як поважають та захищають права людини в демократичному суспільстві. Як співвідносяться права й обов’язки

 

 

 

Опрацювати.

У27. П.3-4

Завдання:5-6. І.Зап.1-8.ІІ.Зап.15.

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

28

Як розуміють справедливість у сучасному демократичному суспільстві. Що таке суспільна справедливість. У чому ми всі рівні, хоча й різні

 

Опрацювати.

У28.П2.

Завдання:1-3. І.Зап.1-2.

ІІ.Зап.1-4.

29

Чого вимагає від нас різноманітність життя в громадянському суспільстві

 

Опрацювати.

У28.П3.

Завдання:5. І.Зап.1-2.

ІІ.Зап.1-4.

30

Яка роль моралі і права в демократичному суспільстві. Як співвідноситься мораль і право. Що таке закон і як він регулює життя громадян у демократичному суспільстві. Що означає рівність усіх перед законом

 

Опрацювати.

У29.П1.

Завдання:1-6. І.Зап.1-9.

ІІ.Зап.1.

31

Що означає бути громадянином демократичної держави. Кого називають громадянином. Які почуття та якості притаманні громадянину демократичного суспільства. Що таке громадянська позиція людини

 

Опрацювати.

У30.П.1-3.

Завдання:1-6. І.Зап.1-3.

 

 

 

 

 

 


 

 

32

 

Якими мають бути відносини між народами в багатонаціональній демократичній державі. У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві. Як ставитися до культурно-національних особливостей людей, які живуть в Україні. Як виявити повагу до національних традицій, звичаїв та обрядів інших народів

 

Опрацювати.

У31.П1-3.

Завдання:1-6. І.Зап.1-9.

ІІ.Зап.1-3.

 

33

Ми – громадяни України. Як громадяни повинні ставитися до своєї держави. Що означає бути громадянином і патріотом України сьогодні. Як пов’язані наші долі з долею Вітчизни

 

Підготувати проект.

 

34

Узагальнення знань з теми: “Будьмо громадянами”  Контрольна робота. Тести

 

Словник

У32-33

35

Підсумковий повторення та оцінювання за рік

 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар