"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

Про мене

         Про мене  



     Кожного педагога на протязі всієї педагогічної діяльності

хвилює питання, яке ніколи не втрачає своєї актуальності. А саме: як

розкрити свої здібності, як знайти себе в цій, одній з найцікавіших,

найскладніших та найгуманніших професій. Тому що ми маємо

справу з найдорожчим, що є в житті – з дитиною. Від нашого

вміння, майстерності, мудрості залежить здоров‟я, розум, характер,

та інтелектуальне обличчя дитини, її місце й роль у житті. Ми

частково формуємо людину і це дуже відповідально.

      Одне з найважливіших завдань будь якого вчителя - це

оволодіння учнями програмного матеріалу, це їх успіхи. Але у

кожного учня свій рівень успіху у навчанні, і на мою думку, не

потрібно вимагати від дітей неможливого.

     В сьогоднішніх умовах нашій державі потрібні не просто

знаючі, кваліфіковані робітники, а люди творчого складу,

ініціативні, здатні ефективно працювати, розвивати науку і техніку. 

І тому розвиток в учнів індивідуальних, творчих здібностей стає

першочерговим завданням шкільного виховання.

       Тепер, коли ми навчились літати по повітрю, як птахи, плавати під водою, як  риби, нам не вистачає лише одного: навчитися жити на землі, як люди.                                                                                                    Джордж Бернард Шоу

               Сучасний учень – «восьме чудо світу», озброєне мобільним, планшетом, постійно в Інтернеті. Ідеальний учень – це «дев’яте чудо світу». Найбільше щастя  - зробити такі відкриття у своїх учнях.

    

                Федевич Марія Петрівна 

  04.09.76 р.н.
Адреса: 81312,с.Черневе, Яворівського р-ну
Посада: вчитель математики  та фізики
Чернівський ЗЗСО І-ІІІст.ім.Т.Г.Шевченка 
 Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої категорії 
Тел.________________
 Освіта: вища,ЛДУ ім. І.Франка від 25.06.1999р, 
присвоєно кваліфікацію спеціаліста,математик,викладач. 
Курси: при ЛОІППО. 
 Реєстраційний номер: ААБ № 022269 Дата: 02.07 2019 р. 
 Курсова робота на тему: « Диференційоване навчання на уроках математики.» 
 Загальний педагогічний стаж: 25 років.
Стаж роботи у даному навчальному закладі:5 років
Предмети,які викладаю:математика,фізика,етика

Проблема над якою працюю:

        Диференційоване навчання  на  уроках математики.                                       

 Моє кредо: 

Математику вже тому вчити потрібно,що вона розум до порядку 
приводить.                                                                                                                                М.В.Ломоносов            
 
І Форми роботи:                                                    
  • Індивідуальна ; 
  • Колективна; 
  • Парна.
  • Групова; 
  • Доповіді,реферати,повідомлення,презентація,проект;
  • Урок-лекція; 
  • Урок-практикум; 
  • Урок-залік; 
  • Урок-гра; 
  • Урок-подорож.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую
  • Технологія проблемного навчання,
  •  технологія модульного навчання,
  •  ігрова,
  • проектна технологія,
  • інформаційно-комунікаційні технології навчання (електронні віртуальні лабораторії, презентації, програмно-педагогічні засоби навчання),
  • проект «Інтерактивне навчання»,LearningApps.org
  • проведення комп’ютерних лабораторних робіт;
  • комп’ютерні демонстрації досліджуваних фізичних явищ
  • контроль рівня знань з використанням тестових завдань(На Урок,Всеосвіта);
  • використання на уроках і при підготовці до них інтернет-ресурсів.

           Епіграфом до навчання може служити китайське прислів’я.

“ Скажи мені - і я забуду.

Покажи мені - і я запам’ятаю.

Залучи мене - і я навчуся “.


Форми перевірки домашнього завдання:
  • Вибіркова;
  • фронтальне опитування;
  •  виконання аналогічних вправ;
  • взаємоперевірка учнями;
  • опитування за викликом до дошки;
  • змагання між рядами чи групами;
  • бліц контроль

Мета домашніх завдань:

  • розширити набуті знання на уроці;
  •  поглибити знання набуті на уроці;
  •  закріпити знання набуті на уроці;
  •  формувати навички самостійно працювати;
  • підготовка до засвоєння нового матеріалу;
  • розвивати пізнавальні інтереси;
  • розвивати творчі здібності учнів

Види домашніх робіт

  • усні;
  • письмові;
  • індивідуальні, групові та парні;
  • репродуктивного характеру;
  • конструктивного характеру;
  • творчого характеру;
  • завдання на вибір

Рівні домашнього завдання

  • обов'язковий мінімум;
  •  тренувальний;
  • творчий








        Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як ми навчали вчора, ми вкрадемо у дітей завтра.                                                     Джон Дьюї.


2025 _Опис досвіду.Творчий звіт вчителя математики. Іноваційні технології.



Про матеріал
Презентація функціоналу тестування на нараді у школі. 
У світлі сучасних вимог до дистанційного навчання актуальною постала проблема і як об'єктивно оцінити знання учнів на уроці під час виконання домашнього завдання за темою. Одним з таких методів оцінювання є тестування .Саме онлайн-тестування стало у пригоді для учнів та вчителів. Онлайн тести для учнів та вчителів. Особливості користування платформи ,,На Урок'' - доступністю роботи з сервісом для користувачів, відкрита база тестів, конспектів ,додаткових матеріалів створених користувачами платформи з усіх шкільних предметів,простий у застосуванні ,можна користуватися з будь-яких гаджетів. Онлайн -портал для вчителів ,,На Урок''. Бібліотека авторських матеріалів. Тут можна знайти презентації ,конспекти уроків, тести, тощо .Освітній журнал з цікавими та корисними статтями, онлайн тести для учнів та вчителів, олімпіади ,різні конкурси.

e-mail ___________________________
Meineschule1909.bloqspjst.com

Немає коментарів:

Дописати коментар