Про мене
хвилює питання, яке ніколи не втрачає своєї актуальності. А саме: як
розкрити свої здібності, як знайти себе в цій, одній з найцікавіших,
найскладніших та найгуманніших професій. Тому що ми маємо
справу з найдорожчим, що є в житті – з дитиною. Від нашого
вміння, майстерності, мудрості залежить здоров‟я, розум, характер,
та інтелектуальне обличчя дитини, її місце й роль у житті. Ми
частково формуємо людину і це дуже відповідально.
Одне з найважливіших завдань будь якого вчителя - це
оволодіння учнями програмного матеріалу, це їх успіхи. Але у
кожного учня свій рівень успіху у навчанні, і на мою думку, не
потрібно вимагати від дітей неможливого.
В сьогоднішніх умовах нашій державі потрібні не просто
знаючі, кваліфіковані робітники, а люди творчого складу,
ініціативні, здатні ефективно працювати, розвивати науку і техніку.
І тому розвиток в учнів індивідуальних, творчих здібностей стає
першочерговим завданням шкільного виховання.
Тепер, коли ми навчились літати по повітрю, як птахи, плавати під водою, як риби, нам не вистачає лише одного: навчитися жити на землі, як люди. Джордж Бернард Шоу
Сучасний учень – «восьме чудо світу», озброєне мобільним, планшетом, постійно в Інтернеті. Ідеальний учень – це «дев’яте чудо світу». Найбільше щастя - зробити такі відкриття у своїх учнях.
Моє кредо:
- Індивідуальна ;
- Колективна;
- Парна.
- Групова;
- Доповіді,реферати,повідомлення,презентація,проект;
- Урок-лекція;
- Урок-практикум;
- Урок-залік;
- Урок-гра;
- Урок-подорож.
- Технологія проблемного навчання,
- технологія модульного навчання,
- ігрова,
- проектна технологія,
- інформаційно-комунікаційні технології навчання (електронні віртуальні лабораторії, презентації, програмно-педагогічні засоби навчання),
- проект «Інтерактивне навчання»,LearningApps.org
- проведення комп’ютерних лабораторних робіт;
- комп’ютерні демонстрації досліджуваних фізичних явищ
- контроль рівня знань з використанням тестових завдань(На Урок,Всеосвіта);
- використання на уроках і при підготовці до них інтернет-ресурсів.
Епіграфом до навчання може служити китайське прислів’я.
“ Скажи мені - і я забуду.
Покажи мені - і я запам’ятаю.
Залучи мене - і я
навчуся “.
- Вибіркова;
- фронтальне опитування;
- виконання аналогічних вправ;
- взаємоперевірка учнями;
- опитування за викликом до дошки;
- змагання між рядами чи групами;
- бліц контроль
Мета домашніх завдань:
- розширити набуті знання на уроці;
- поглибити знання набуті на уроці;
- закріпити знання набуті на уроці;
- формувати навички самостійно працювати;
- підготовка до засвоєння нового матеріалу;
- розвивати пізнавальні інтереси;
- розвивати творчі здібності учнів
Види домашніх робіт
- усні;
- письмові;
- індивідуальні, групові та парні;
- репродуктивного характеру;
- конструктивного характеру;
- творчого характеру;
- завдання на вибір
Рівні домашнього завдання
- обов'язковий мінімум;
- тренувальний;
- творчий
Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як ми навчали вчора, ми вкрадемо у дітей завтра. Джон Дьюї.
Презентація функціоналу тестування на нараді у школі.
У світлі сучасних вимог до дистанційного навчання актуальною постала проблема і як об'єктивно оцінити знання учнів на уроці під час виконання домашнього завдання за темою. Одним з таких методів оцінювання є тестування .Саме онлайн-тестування стало у пригоді для учнів та вчителів. Онлайн тести для учнів та вчителів. Особливості користування платформи ,,На Урок'' - доступністю роботи з сервісом для користувачів, відкрита база тестів, конспектів ,додаткових матеріалів створених користувачами платформи з усіх шкільних предметів,простий у застосуванні ,можна користуватися з будь-яких гаджетів. Онлайн -портал для вчителів ,,На Урок''. Бібліотека авторських матеріалів. Тут можна знайти презентації ,конспекти уроків, тести, тощо .Освітній журнал з цікавими та корисними статтями, онлайн тести для учнів та вчителів, олімпіади ,різні конкурси.
Немає коментарів:
Дописати коментар