"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

четвер, 22 квітня 2021 р.

11 Алгебра

 Дистанційне навчання

Завдання для учнів 11-го класу з алгебри 

на час карантину!




Дистанційна робота 
Тема уроку: "Повторення: Числові нерівності та їх властивості. Лінійні та квадратні нерівності та їх системи. Степені та корені"
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
Добрий день, діти. Продовжуємо повторювати матеріал з алгебри і готуватись до ЗНО. 
Повторіть:
1. Властивості числових нерівностей.
2. Розв'язування квадратних нерівностей.
3. Властивості степенів.
4. Корені і їх властивості.
5. Перегляньте відео уроки
  • https://youtu.be/dPMXQPstZKA
  • https://youtu.be/7WDJTbrLaNo

    11А. Урок № 48(дистанційний)
    Дистанційна робота
    Тема уроку "Повторення. Подільність натуральних чисел. Ознаки подільності. Раціональні числа та дії над ними. Пропорційні величини. Відсоткові розрахунки. Модуль числа"
     Добрий день, діти. З сьогоднішнього дня ми починаємо повторювати весь курс алгебри починаючи з 5 класу.                                                                                                                                                           
    1.Пригадайте ознаки подільності натуральних чисел.                                                                                             
    2.Повторіть правила додавання, віднімання, множення і ділення раціонлаьних чисел.                                                                                                                                
    3.Зведення дробів до спільного знаменника, дії з десятковими і звичайними дробами.                                                                                                                          
    4.Пригадайте, що таке пропорційні величини і як розв'язувати пропорції.                                                           
    5.Повторіть принципи розв'язування задач на відсотки: знаходження відсотків від числа і знаходження  числа за його відсотком.                                                                                                                        6.Перегляньте наступний відео урок з розв'язанням даних прикладів у форматі ЗНО.                                                                                                                          
    7.Виконуйте в зошиті завдання запропоновані в кінці відео.                                                       
    https://youtu.be/lAKTNj8fpow

    11А. Урок № 43 (дистанційний)
    Дистанційна робота   
    Тема уроку:  Початки теорії ймовірності   
    Щоб перейти на урок, тисни  ТУТ 
    https://naurok.com.ua/prezentaciya-teoriya-ymovirnostey-1610.html
    Робота з підручником:(О.С.Істер.А11)
    §18.Зап.1-11.с.239.№18.3

    11А. Тема: Елементи математичної статистики.



    Дистанційна робота 
    Тема уроку: Логарифми та їх властивості. Розв'язування вправ .
    Завдання до уроку:
    1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
     2. Робота з підручником
    Опрацювати матеріал підручника § 4.с .40-47.; Приклад1,2,3,4,5,7,8,9,10-письмово
     №41.9;41.11
    Домашня робота
    1.Переглянути навчальне відео до уроку.
    2.Виконати завдання з відео-письмово.
    https://youtu.be/FaQ6HELgs_0
    3.Виконати завдання 
    дати відповіді на запитання 1-7.с.47.
    №4.3,.4.15,4.25

    Дистанційна робота 
    Тема уроку:Логарифмічна функція,її властивості та графік
    Завдання до уроку:
    1.Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
    2. Опрацювати матеріал підручника § 5; Запитання 1-6.с.59 ,письмово
    3.Робота з підручником: Пр1,2,3,4,5,6-письмово
    Домашня робота
    1.Виконати завдання №5.2;5.12,
    2.Переглянути навчальне відео.
    https://youtu.be/PJMlSrpbZnU

    Немає коментарів:

    Дописати коментар