"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

понеділок, 5 квітня 2021 р.

5 Етика. Матеріали до уроків

 5 Етика.

Метою вивчення етики в загальноосвітній школі є: підготувати учнів до взаємодії з соціальним середовищем, сформувати в них соціалізуючі та комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальність, збагатити досвід емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі.

Крім того, Державний стандарт галузі передбачає засвоєння учнями таких елементів змісту освіти, як «цінності в житті людини й суспільства», «індивідуальність», «вільний розвиток людини», «свобода і відповідальність», «толерантність», «мораль», «етика і етикет».

Завдання навчального предмету «етика»:

-         поглиблювати знання учнів про людину та моральні взаємини в суспільстві, основні  моральні норми та цінності українського суспільства та людства, правила етикету, правила культури поведінки;

-         удосконалювати вміння керуватися в поведінці моральними нормами та цінностями, виявляти доброзичливість, ввічливість, повагу й чуйність до інших, толерантність та милосердя, відрізняти моральність та аморальність, дотримуватися етикетних норм у повсякденному житті, контролювати, оцінювати та регулювати свої взаємини з іншими, здійснювати вибір у складних життєвих ситуаціях, орієнтуючись на моральні цінності;

-         формувати позитивне ставлення й мотивацію до застосування моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності українського суспільства та людства в цілому;

-         збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками, батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми;

-         стимулювати пізнавальний інтерес учнів до етичного знання основ моральної культури.

За програмою:

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-6 класи «Етика» - Х.: Видавнича група «Основа», 2005.

        Підручник:

 О. Данилевська, О. Пометун «Етика.» Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К., «Генеза», 2005. 

В.І.Фесенко,О.В.Фесенко,Т.Б.Бакіна.Підручник для 5 класу загальноочвітніх навчальних закладів.''Навчальна книга -Богдан''2005.с.239


Дистанційне навчання

  23..03.5Е. Урок № 26 (дистанційний).
23 березня .
Дистанційна робота.
 Тема уроку . Спілкування .Що означає бути цікавим і приємним співрозмовником .
1. Записати дату та тему уроку ;
2.Урок в Zoom (запрошення в групах вайбер) 
3.Виписати у словник -спілкування (не лише виписати ,а вивчити). 
4.Прочитати матеріал що розміщений нижче (повторити завдання з 1-3) і усно поміркувати завдання 4, 6 та 7.
5.Домашня робота
1). Написати міні-твір  на  тему подано нижче .(тут є три теми, обираємо одну)
''Ніщо не коштує нам так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість''
,,Точність -ввічливість королів"
"Шляхетність зобов'язує''
2. Провести дослід ,що пропонує школа самовдосконалення і коротко описати в зошиті ,що і як змінилося в житті протягом тижня.
3. На основі прочитаних українських прислів'їв висловити свої міркування (коротко ),на підтримку чи заперечення їх змісту,(завдання 5)

 16.03
5Е. Урок № 25 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Що таке спілкувальна поведінка
 та мовний етикет
1. Записати дату та тему уроку ;
2.Щоб перейти на урок, тисни  Тут,Тут

30.03.
5Е. Урок № 26 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Спілкування з допомогою телефону
Щоб перейти на урок, тисни  Тут

16.03
5Е. Урок № 25 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Що таке спілкувальна поведінка
 та мовний етикет
Щоб перейти на урок, тисни  Тут,Тут

5Е. Мовлення і спілкування

5  Е. Урок № 16

Дистанційна робота

Завдання до уроку:

Тема уроку: Якими є моральні норми українського народу

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

2.Долучитися до уроку  в Zoom ,згідно розкладу.

 1). Опрацювати матеріал підручника § 16; Завдання 2, 3, 4 ,5, 7 ,усно

2) Виписати у словник поняття : традиції ,обряди, патріот, працелюбність

Домашня робота.

 1)твір-роздум.

- Як ви розумієте слова повага працелюбні взаємоповага безкорисливість.

- Як ви вважаєте ,навіщо нам потрібно знати моральні норми в культурі українського народу .Як треба сприймати цінності інших народів?




https://youtu.be/_31c7ZsXVEg





Немає коментарів:

Дописати коментар