5 Етика.
Метою вивчення етики в загальноосвітній школі є: підготувати
учнів до взаємодії з соціальним середовищем, сформувати в них соціалізуючі та
комунікативні навички, почуття власної гідності, відповідальність, збагатити
досвід емоційно-оцінної діяльності, здатності визначати власну активну життєву
позицію, робити свідомий вибір, встановлювати особисті цілі.
Крім того,
Державний стандарт галузі передбачає засвоєння учнями таких елементів змісту
освіти, як «цінності в житті людини й суспільства», «індивідуальність»,
«вільний розвиток людини», «свобода і відповідальність», «толерантність»,
«мораль», «етика і етикет».
Завдання навчального предмету «етика»:
-
поглиблювати знання учнів про людину та моральні взаємини
в суспільстві, основні моральні норми та
цінності українського суспільства та людства, правила етикету, правила культури
поведінки;
-
удосконалювати вміння керуватися в поведінці моральними
нормами та цінностями, виявляти доброзичливість, ввічливість, повагу й чуйність
до інших, толерантність та милосердя, відрізняти моральність та аморальність,
дотримуватися етикетних норм у повсякденному житті, контролювати, оцінювати та
регулювати свої взаємини з іншими, здійснювати вибір у складних життєвих
ситуаціях, орієнтуючись на моральні цінності;
-
формувати позитивне ставлення й мотивацію до застосування
моделей поведінки, орієнтованих на моральні цінності українського суспільства
та людства в цілому;
-
збагачувати досвід моральних взаємин з однолітками,
батьками, вчителями, знайомими й незнайомими людьми;
-
стимулювати пізнавальний інтерес учнів до етичного знання
основ моральної культури.
За програмою:
Навчальна програма для загальноосвітніх
навчальних закладів, 5-6 класи «Етика» - Х.: Видавнича група «Основа», 2005.
Підручник:
О. Данилевська, О. Пометун «Етика.» Підручник
для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К., «Генеза», 2005.
В.І.Фесенко,О.В.Фесенко,Т.Б.Бакіна.Підручник для 5 класу загальноочвітніх навчальних закладів.''Навчальна книга -Богдан''2005.с.239
Дистанційне навчання
30.03.
5Е. Урок № 26 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Спілкування з допомогою телефону
Щоб перейти на урок, тисни Тут
16.03
5Е. Урок № 25 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Що таке спілкувальна поведінка
та мовний етикет
Щоб перейти на урок, тисни Тут,Тут
5 Е. Урок № 16
Дистанційна робота
Завдання до уроку:
Тема уроку: Якими є моральні норми українського народу
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Долучитися до уроку в Zoom ,згідно розкладу.
1). Опрацювати матеріал підручника § 16; Завдання 2, 3, 4 ,5, 7 ,усно
2) Виписати у словник поняття : традиції ,обряди, патріот, працелюбність
Домашня робота.
1)твір-роздум.
- Як ви розумієте слова повага працелюбні взаємоповага безкорисливість.
- Як ви вважаєте ,навіщо нам потрібно знати моральні норми в культурі українського народу .Як треба сприймати цінності інших народів?
- Презентація. Етика 5 клас. Матеріали до уроку з теми ''Коли людині буває соромно? Чому важливо знати думку інших про себе? Коли люди відчувають провину?''
- Завдання для самоперевірки:"Запрошуємо до світу етики". Співвідношення понять етика і мораль, добро і зло,гарні вчинки та лінь,шанобливе ставлення до старших.
- Завдання для самоперевірки:"Запрошуємо до світу етики". Співвідношення понять етика і мораль,добро і зло,гарні вчинки та лінь,шанобливе ставлення до старших.
- Самостійна робота з теми '' Що таке етикет''Самостійна робота з етики: '' Кого ми називаємо другом''
Немає коментарів:
Дописати коментар