"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

пʼятниця, 9 квітня 2021 р.

5 Етика. Дистанційне навчання

 5 Етика

Навчаємось дистанційно

Завдання для учнів 5-го    класу з етики на час карантину!

Дистанційне навчання


5  Е. Урок № 

Дистанційна робота

 Тема уроку: Як треба поводитися в час смутку та печалі. Поради як відвідувати лікаря

Завдання до уроку:

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

2.Долучитися до уроку  в Zoom ,згідно розкладу.

 3)Опрацюйте навчально презентацію до уроку Тут

Домашня робота.

 Прочитайте оповідання Я. Стельмаха ‘’Нахаба’’ і подумайте, що не так вчинили друзі .-сторінка 166- 168.Напишіть висновок. 

06.04

5Е. Урок № 27 (дистанційний)

Дистанційна робота

Тема уроку: Спілкування з допомогою мови жестів. Які є основні правила невербального спілкування. Коли жести бувають красномовніші за слова. Чому жести багатозначні.

1. Записати дату та тему уроку ;

2.Щоб перейти на урок, тисни Тут

3.Додатково.Для тих, хто хоче зати більше.

https://osvita.ua/vnz/reports/management/14868/.

Д.з. Напиши твір на тему: «Чому важливий жест довіри і

щирості у спілкуванні».

Тема 3. Шануймо людей – і люди шануватимуть нас
Тема уроку: Як виникають правила етикету
Завдання до уроку:
1. 
Записати дату та тему уроку ;
2. Опрацювати матеріал підручника  § 15;
3. Переглянути відеоурок перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WrtqRspVcV8&t=5s
- уважно, будь ласка , послухайте історію виникнення етикету; 
- випишіть у зошит терміни "церемонія", "манери" та декілька прикладів гарних та поганих манер (за матеріалом відеоуроку);
- усно дайте відповідь на запитання 2 с. 91 (з рубрики «Виконай вдома» ).

30.03.5Е. Урок № 26 (дистанційний)

Дистанційна робота

Тема уроку: Спілкування з допомогою телефону

1.Записати дату та тему уроку

2.Щоб перейти на урок, тисни Тут


  23..03.5Е. Урок № 26 (дистанційний).
23 березня .
Дистанційна робота.
 Тема уроку . Спілкування .Що означає бути цікавим і приємним співрозмовником .
1. Записати дату та тему уроку ;
2.Урок в Zoom (запрошення в групах вайбер) 
3.Виписати у словник -спілкування (не лише виписати ,а вивчити). 
4.Прочитати матеріал що розміщений нижче (повторити завдання з 1-3) і усно поміркувати завдання 4, 6 та 7.
5.Домашня робота
1). Написати міні-твір  на  тему подано нижче .(тут є три теми, обираємо одну)
''Ніщо не коштує нам так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість''
,,Точність -ввічливість королів"
"Шляхетність зобов'язує''
2. Провести дослід ,що пропонує школа самовдосконалення і коротко описати в зошиті ,що і як змінилося в житті протягом тижня.
3. На основі прочитаних українських прислів'їв висловити свої міркування (коротко ),на підтримку чи заперечення їх змісту,(завдання 5)

 
16.03.5Е. Урок № 25 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Що таке спілкувальна поведінка
 та мовний етикет
1. Записати дату та тему уроку ;
2.Щоб перейти на урок, тисни  Тут,Тут


30.03.
5Е. Урок № 26 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Спілкування з допомогою телефону
Щоб перейти на урок, тисни  Тут

16.03
5Е. Урок № 25 (дистанційний)

Дистанційна робота
Тема уроку: Що таке спілкувальна поведінка
 та мовний етикет
Щоб перейти на урок, тисни  Тут,Тут

5Е. Мовлення і спілкування

5  Е. Урок № 16

Дистанційна робота

Завдання до уроку:

Тема уроку: Якими є моральні норми українського народу

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

2.Долучитися до уроку  в Zoom ,згідно розкладу.

 1). Опрацювати матеріал підручника § 16; Завдання 2, 3, 4 ,5, 7 ,усно

2) Виписати у словник поняття : традиції ,обряди, патріот, працелюбність

Домашня робота.

 1)твір-роздум.

- Як ви розумієте слова повага працелюбні взаємоповага безкорисливість.

- Як ви вважаєте ,навіщо нам потрібно знати моральні норми в культурі українського народу .Як треба сприймати цінності інших народів?


   5  Е. Урок № 

Дистанційна робота

 Тема уроку: Про етикет особливих випадків

Завдання до уроку:

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

2)Опрацюйте навчально презентацію до уроку тут

27.04.

            5Е.Урок №29(дистанційний)
Дистанційна робота.
Тема уроку:Що потрібно пам'ятати відвідуючи хворого .
Якими є особливості поведінки  в дні смутку та печалі
Щоб перейти на урок ,тисни ТУТ 

20.04.

5Е.Урок №29(дистанційний)
Дистанційна робота.
Тема уроку:  Що таке мода і стиль. Чому одяг є виявом індивідуальності.
Щоб перейти на урок,тисни ТУТ

13.04.

 5Е. Урок № 28 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку:  Самостійна робота по темі ''Спілкування''. 
Щоб перейти на урок, тисни ТУТ


06.04

5Е. Урок № 27 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Спілкування з допомогою мови жестів. Які є основні правила невербального спілкування. Коли жести бувають красномовніші за слова. Чому жести багатозначні.
Щоб перейти на урок, тисни Тут
Додатково.Для тих, хто хоче зати більше.
https://osvita.ua/vnz/reports/management/14868/.
Д.з. Напиши твір на тему: «Чому важливий жест довіри і
щирості у спілкуванні».

30.03

5Е. Урок № 26 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Спілкування з допомогою телефону
Щоб перейти на урок, тисни  Тут

23 березня .
Дистанційна робота.
 
Тема уроку . Спілкування .Що означає бути цікавим і приємним співрозмовником .
Уроки в Zoom (запрошення в групах вайбер) 
словник -спілкування (не лише виписати ,а вивчити). Прочитати матеріал що розміщений нижче (повторити завдання з 1-3) і усно поміркувати завдання 4, 6 та 7.
Домашня робота
1. Написати міні-твір  на  тему подано нижче .(тут є три теми, обираємо одну)
''Ніщо не коштує нам так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість''
,,Точність -ввічливість королів"
"Шляхетність зобов'язує''
2. Провести дослід ,що пропонує школа самовдосконалення і коротко описати в зошиті ,що і як змінилося в житті протягом тижня.
3. На основі прочитаних українських прислів'їв висловити свої міркування (коротко ),на підтримку чи заперечення їх змісту,(завдання 5)

16.03
5Е. Урок № 25 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Що таке спілкувальна поведінка
 та мовний етикет
Щоб перейти на урок, тисни  Тут,Тут



5Е.Урок №     (дистанційний)
Дистанційна робота.
Тема уроку: Золоте правило моральності ,Детальніше
Д.з. Написати твір- роздум на морально -етичну тему
(обрати одну з тем)
1.Бути людиною.
2.Збереження моральних цінностей.
3.Бути порядним сьогодні не модно
4. Мої ідеали
5.«Чи справді закони моралі є найкращими життєвими орієнтирами?»



Тема 3. Шануймо людей – і люди шануватимуть нас
Тема уроку: Як виникають правила етикету
Завдання до уроку:
1. 
Записати дату та тему уроку ;
2. Опрацювати матеріал підручника  § 15;
3. Переглянути відеоурок перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WrtqRspVcV8&t=5s
- уважно, будь ласка , послухайте історію виникнення етикету; 
- випишіть у зошит терміни "церемонія", "манери" та декілька прикладів гарних та поганих манер (за матеріалом відеоуроку);
- усно дайте відповідь на запитання 2 с. 91 (з рубрики «Виконай вдома» ).


Немає коментарів:

Дописати коментар