9 Алгебра
Завдання для учнів 9-го класу
з алгебри на
час карантину!
28.04.
9А. Урок № 59 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку "Формула n-го члена геометричної прогресії. Сума n перших членів геометричної прогресії"
1. Щоб перейти на урок, тисни Тут
Перегляньте
уважно наступні відеоуроки
https://youtu.be/TiivYsbb1DY
https://youtu.be/v7BHy09qUmE
2. Опрацювати §19 зап.1-3-письмово. с..№731,735,743.
26.04.
9А. Урок № 58 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку "Геометрична прогресія та її властивості"
1. Щоб перейти на урок, тисни ТУТ
переглянути відеоуроки
https://youtu.be/IfLxdFJvcUI
https://youtu.be/OYeTvvOYdwo
2. Опрацювати §18. зап.1-5 .с, №733,737,741
21.04.
9А. Урок № 57 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема: Розв'язування вправ.
1. Щоб перейти на урок, тисни ТУТ
2. Повторити §16-17.зап.1-5 , №733,737,741
19.04.
9А. Урок № 56 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема: Розв'язування вправ. "Сума n перших
членів арифметичної прогресії.
1. Щоб перейти на урок, тисни ТУТ
https://youtu.be/w2lx95ZtRzE
2. Опрацювати §17 зап.1-письмово. с.165.№731,735,743.
14.04.
9А. Урок № 56 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема: Розв'язування вправ.
1. Щоб перейти на урок, тисни ТУТ
https://youtu.be/B84I6r2uIbY
2. Опрацювати §16.зап.1-5 ,письмово. с.155.№702,709
12.04.
9А. Урок № 55 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема: Арифметична прогресія ,її властивості.
1. Щоб перейти на урок, тисни ТУТ
https://youtu.be/Fw2bebYgsCk
2. Опрацювати §16.зап.1-5 ,письмово. с.155.№691,693,700
9А. Урок № 50 (дистанційний) Дистанційна робота Тема: Самостійна робота .Статистичні дані. Способи подання даних. Частота. Середнє значення
1. Щоб перейти на урок, тисни Тут 2. Повторити §24.зап.1-6 ,письмово. с.223.№1004
29.03
9А. Урок № 48 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Середнє значення.Мода.Медіана вибірки
Щоб перейти на урок, тисни Тут
9А. Урок № 48 (дистанційний)
Дистанційна робота
Тема уроку: Середнє значення.Мода.Медіана вибірки
Щоб перейти на урок, тисни Тут
Робота з підручником:(О.С.Істер.А9)
§24.Зап.1-6.с.223.№993
Немає коментарів:
Дописати коментар