"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

понеділок, 27 вересня 2021 р.

6 Етика

Навчаємось дистанційно,

Завдання для учнів 6-го класу з етики  на час карантину!



17.05
Дистанційна робота 
Тема уроку: Якими мають бути відносини між народами багатонаціональній демократичній державі
Завдання до уроку:

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2. Опрацювати матеріал підручника § 31; с.176
Виписати у словник  поняття:народ, національність ,нація, багатонаціональна держава ,нацизм ,патріотизм ,шовінізм, фашизм 
Домашня робота
1 Переглянути навчальну презентацію  ТУТ
https://docs.google.com/presentation/d/1FQz0omRnxQo1-Xl5vWCtGnHm8cFoQvDK/edit?usp=sharing&ouid=115220104540322130479&rtpof=true&sd=true
2.Виконати завдання 2,3с.181.
2.Складіть перелік моральних правил для громадянина багатонаціональної держави, що допомагають йому у взаєминах із представниками інших народів
3. Спробуйте пояснити, як жадібність ,злобність, заздрість, брехливість,підлабузництво можуть вплинути на взаємини між народами одній країні




10.05.
Дистанційна робота 
Тема уроку:  «Відкрий Європу для себе»
Завдання до уроку:

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Долучитися до уроку 10.05  в Zoom ,згідно розкладу.
3.Опрацювати навчальну презентацію ДЕТАЛЬНІШЕ
3.Пройти квест.
https://vseosvita.ua/webquest/start?id=6897&id_user=673004&hash=9ad95b89
4 Долучитися до виконання конкурсу  на сайті ‘’На Урок’
Домашня робота
1.Пройти вікторину(за бажанням)
https://youtu.be/WWzdI_6H8Ug
2.Підготувати малюнок  на тему
 «Україна – держава європейська» (Фото надіслати на Viber , оригінал зберегти )



03.05
Дистанційна робота
Тема уроку:  Що таке громадянська позиція людини
Завдання до уроку:
1. Опрацювати матеріал підручника § 30;Запитання1-6.
2.  Записати дату та тему уроку у робочі зошити;
3. Переглянути  навчальне відео до уроку;
https://youtu.be/r3Z_Q307fpk
Домашня робота
1.Опрацювати навчальну презентацію ТУТ
2.Висловити у письмовій формі свої міркування про трьох робітників, що працювали на будівництві


26.04
Дистанційна робота
Тема уроку: Що означає бути громадянином демократичної держави.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочі зошити;
2.  Опрацювати матеріал підручника § 30;Запитання1-6.
3. Переглянути  навчальну презентацію до уроку; ТУТ
4. Усно виконати завдання 5  с.172-173  та дати відповідь на запитання: хто з героїв оповідання проявив громадянські якості? 
5. Виписати у зошит декілька прикладів громадянської позиції людини (матеріал підручника с. 173-174);
6. Протягом дня виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням
19.04
Дистанційна робота
Тема уроку: Яка роль моралі і права в демократичному суспільстві.
Завдання до уроку:
1.Записати дату та тему уроку у робочі зошити;
 2. Опрацювати матеріал підручника § 29;Запитання1-92.  
3. Переглянути  навчальну презентацію до уроку; ТУТ
4.Виписати ознаки, які є запорукою повноцінного існування демократичного суспільства ; 
5. Усно дати відповідь на запитання: 
-         Хто є найвищою цінністю демократичного суспільства? 
-         Як про людину говорив давньогрецький філософ Піфагор?
Домашня робота
1.Виконати завдання перейшовши за посиланням.

№28
6Е.05.04
Дистанційна робота
 Тема уроку: Як розуміють справедливість у
сучасному демократичному суспільстві.
Що таке суспільна справедливість.
У чому ми всі рівні хоча й різні
Завдання до уроку:
1. Долучитися до уроку 05.04  в Zoom ,згідно розкладу
2.Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 
2. Опрацювати матеріал підручника § 28;с.1573.
Переглянути  навчальну презентацію до уроку;Тут 
Домашня робота
1.НАМАЛЮЙТЕ своє зображення БОГИНІ СПРАВЕДЛИВОСТІ (як ви її уявляєте) 
2.Запитання 1,2.с 161.письмово
 «Якщо люди в суспільстві мають рівні права, то...»«Якщо всі люди різні, то...»«Якщо ми не будемо поважати інтереси один одного, то...»«Якщо ми розуміємо справедливість по-різному, то...»«Якщо ми розуміємо закон по-різному, то...»
3.Розпитайте в батьків, як склалося життя їхніх однокласни­ків, наскільки вони є успішними. Чи вважають це справедливим ваші батьки? Чому?
4.Переглянути відео: https://youtu.be/QUhalfl6f4E
5.Висловити свою думку про справедливість рішення судді.Яку сторону оберети  ви?(Письмово)
№27

6Е.29.03

Дистанційна робота 

Тема уроку: Як поважають і захищають права людини в демократичному суспільстві.Як співвідносяться права й обов'язки. 

Завдання до уроку:

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

1.Долучитися до уроку 29.03  в Zoom ,згідно розкладу.

 2. Перелянути навчальну презентацію до уроку та виконати наступні завдання Детальніше

Домашня робота.

1.Переглянути навчальне відео 

https://youtu.be/zRR0XiriGp4

2.Написати твір ‘’Чим дитина відрізняється від дорослої людини у своїх правах’’ 

№26

6Е.22.03

Тема уроку. Якими є права й обов'язки людини

в демократичному суспільстві 

 Завдання до уроку:

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 2. Опрацювати матеріал підручника § 27; 

Запитання 1-9.с.155.письмово.

3. Переглянути  навчальну презентацію до уроку; Тут

Домашня робота1.Написати невеликий твір на тему ‘’Чому потрібно знати права людини?’

2.Долучитися до виконання тесту на сайті ‘’На Урок’’ Детальніше

6Е.Урок№25
15 березня.
Дистанційна робота 
 Тема уроку: Як ми обираємо життєвий шлях.
1.Долучитися до уроку 15.03  в Zoom ,згідно розкладу.
2.Опрацювати матеріал підручника параграф 37, с 212
3.Виписати у зошит терміни: свобода, свобода волі, свобода дії, свобода творчості
Домашня робота.1.Перелянути навчальну презентацію до уроку та виконати наступні завдання ТУТ
2.Виконати завдання:1.2. з презентації.Твір-опис.
 3. Долучитися до виконання тесту на сайті ‘’На Урок’’. ДЕТАЛЬНІШЕ 

УРОК 11

Дистанційна робота. 

Тема:Як пов’язані довкілля і здоров’я людини.

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит.

2.Опрацювати матеріал підручника.

3.Для допитливих ТУТ

IV.   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

1.Прочитати параграф (с. 63—69).

2. Вивчити визначення ключових понять уроку.

 3.підготувати по групах невеликі виступи на теми (сторінка 68):На вибір:

1)    До чого призводить уживання алкоголю?

2)    Чому наркотики називають «білою смертю»?

3)    Які основні шляхи до здоров’я?

   4. Підібрати прислів’я, афоризми про стан здоров’я людини.

   5. Обрати один із висловів епіграфом та написати твір про умови збереження міцного здоров’я.

   6.Намалювати плакат – соціальну рекламу про корисні звички.

7.Назвіть 3 – 4 прикмети здорового способу життя, зробіть малюнки, що їх ілюструють.

8.Олімпійські кільця символізують: у здоровому тілі – здоровий дух. Напишіть у кожному з кілець, які якості повинна мати людина, щоб бути здоровою та щасливою.

№4

Завдання з етики.Підготовити за 28 вересня.

Класна робота.

Тема:Що таке духовна краса. У чому виявляється сила  людського духу.

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

2.Долучитися до уроку   в Zoom ,згідно розкладу.

3.Прочитайте с 22-25.п.3-4

4.Виконайте завдання 7;8; письмово(коротко)

Домашнє завдання.

Виконати письмово:.запит.6;7,с  25.коротко

Урок№3

Завдання з етики. Підготовити за 21 вересня.Класна робота.

Тема:У чому цінність життя.Чому людське життя є найвищою цінністю в сучасному світі .Навіщо ми живемо.

1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

2.Долучитися до уроку 21.03  в Zoom ,згідно розкладу.

3.Прочитайте с 19-22.

4.Виконайте завдання 1;2;3;4;5;6 письмово(коротко)

Домашнє завдання.

Виконати письмово:запит.1;2,3.4 ,с 24 і 25.коротко

Немає коментарів:

Дописати коментар