Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем.
Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель. (Л. Толстой)
"Будь тим хто ти є, і роби те, що можеш"
"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов
субота, 19 березня 2022 р.
10 Алгебра
Навчаємось дистанційно
Завдання для учнів 10-го класу з алгебри на час карантину!
11.05 Дистанційна робота Тема уроку: Розв'язування вправ та задач.Найбільше та найменше значення функції на відрізку Завдання до уроку: 1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 2. Робота з підручником Опрацювати матеріал підручника § 41; Запитання 1-2.с.403 3.Переглянути навчальне відео до уроку. https://youtu.be/iaqmrpUZcbM 4.Виконати завдання ,що розглянені у відео-письмово Домашня робота 1.Виконати завдання №41.10;41.12
09.05
Дистанційна робота
Тема уроку: Найбільше та найменше значення функції на відрізку
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2. Робота з підручником
Опрацювати матеріал підручника § 41; Запитання 1-2.с.403
§41 ст 400. Приклад 1. письмово
Виконати завдання
№41.1;41.3.
Домашня робота1.
1.Переглянути навчальне відео до уроку.
https://youtu.be/T7TkWFK2f9Y2.
2.Виконати завдання з відео-письмово
3.Виконати завдання №41.2;41.4
№60
10А.27.04.
Дистанційна робота.
Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Робота з підручником.
Опрацювати матеріал підручника § 40; Запитання 1-3.письмово,с 395.Пр 1-3.письмово
Домашня робота.
1.§ 40;Вивчити основні формули ,твердження.
2.Переглянути навчальне відео до уроку і виконати дані завдання-письмово.ТУТ
3.Виконати завдання: 40.2;40.8
№59
10А.25.04.
Дистанційна робота.
Тема уроку:Розв'язування вправ.Застосування похідної до дослідження функції.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Робота з підручником.
2.Переглянути навчальне відео до уроку і виконати дані завдання-письмово.
Тема уроку: Ознака сталості функції. Достатня умова зростання функції.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Робота з підручником
Опрацювати матеріал підручника § 38; Запитання 1-5.письмово,с 379.
Пр 1-5.письмово
Домашня робота
1.§ 37;Вивчити основні формули ,твердження.
2.Переглянути навчальне відео до уроку і виконати дані завдання-письмово.Тут
3.Виконати завдання: 38.2; 38.10; 38.20
№53
13.04 Дистанційна робота Тема уроку: Похідна функції.Похідні найпростіших функцій. Завдання до уроку: 1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 2.Долучитися до уроку 13.04 в Zoom ,згідно розкладу. 3.Опрацювати матеріал підручника § 34 п2;3с.343; Приклад 4;5;6-письмово.Запитання 3-6,с.346.письмово Домашня робота 1.Виконати завдання Вивчити озн.,правила,формули §34.,№34.4;34.10;36.2;36.4
№52
06.04
Дистанційна робота
Тема уроку: Похідна функції .Приріст аргументу та приріст функції.
Завдання до уроку:
1.Долучитися до уроку 06.04 в Zoom ,згідно розкладу.
2. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
3. Опрацювати матеріал підручника § 34; Запитання 1-6.с.346 ,письмово
Немає коментарів:
Дописати коментар