"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

субота, 19 березня 2022 р.

10 Алгебра


Навчаємось дистанційно

Завдання для учнів 10-го класу з алгебри на час карантину!












11.05
Дистанційна робота 
Тема уроку: Розв'язування вправ та задач.Найбільше та найменше значення функції на відрізку
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
 2. Робота з підручником
Опрацювати матеріал підручника § 41; Запитання 1-2.с.403 
 3.Переглянути навчальне відео до уроку.
https://youtu.be/iaqmrpUZcbM
4.Виконати завдання ,що розглянені у відео-письмово
Домашня робота
1.Виконати завдання №41.10;41.12


09.05
Дистанційна робота
 Тема уроку: Найбільше та найменше значення функції на відрізку
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
 2. Робота з підручником
Опрацювати матеріал підручника § 41; Запитання 1-2.с.403 
 §41 ст 400. Приклад 1. письмово
Виконати завдання
№41.1;41.3.
Домашня робота1.
1.Переглянути навчальне відео до уроку.
https://youtu.be/T7TkWFK2f9Y2.
2.Виконати завдання з відео-письмово
3.Виконати завдання  №41.2;41.4

№60
10А.27.04.
Дистанційна робота.
 Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Робота з підручником.
Опрацювати матеріал підручника § 40; Запитання 1-3.письмово,с 395.Пр 1-3.письмово 
Домашня робота.
1.§ 40;Вивчити основні  формули ,твердження.
2.Переглянути навчальне відео до уроку і виконати дані завдання-письмово.ТУТ
3.Виконати завдання: 40.2;40.8


№59
10А.25.04.
Дистанційна робота.
 Тема уроку:Розв'язування вправ.Застосування похідної до дослідження функції.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Робота з підручником.
2.Переглянути навчальне відео до уроку і виконати дані завдання-письмово.
Домашня робота.
1.§ 36-40;Вивчити основні  формули ,твердження.
2.Виконати завдання:№36.14;36.16;36.18;37.6;38.12;39.844;40.4


№58
10А.20.04.
Дистанційна робота .
Тема уроку: Точки екстремуму.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Робота з підручникомОпрацювати матеріал підручника § 39; Запитання 1-8.письмово,с 388.Пр 1-4.письмово 
Домашня робота.
1.§ 39;Вивчити основні  формули ,твердження.
2.Переглянути навчальне відео до уроку і виконати дані завдання-письмово. Тут
Виконати завдання: 39.2; 39.10; 38.12


 №57.
10А.18.04.
Дистанційна робота
 Тема уроку: Ознака сталості функції. Достатня умова зростання функції.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Робота з підручником
Опрацювати матеріал підручника § 38; Запитання 1-5.письмово,с 379.
Пр 1-5.письмово 
Домашня робота
1.§ 37;Вивчити основні  формули ,твердження.
2.Переглянути навчальне відео до уроку і виконати дані завдання-письмово.Тут
3.Виконати завдання: 38.2; 38.10; 38.20



№53
13.04
Дистанційна робота 
Тема уроку: Похідна функції.Похідні найпростіших функцій.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Долучитися до уроку 13.04  в Zoom ,згідно розкладу.
3.Опрацювати матеріал підручника § 34 п2;3с.343; Приклад 4;5;6-письмово.Запитання 3-6,с.346.письмово
Домашня робота
1.Виконати завдання
Вивчити озн.,правила,формули §34.,№34.4;34.10;36.2;36.4
№52


06.04

Дистанційна робота 

Тема уроку: Похідна функції .Приріст аргументу та приріст функції.

Завдання до уроку:

1.Долучитися до уроку 06.04  в Zoom ,згідно розкладу.

2. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;

3. Опрацювати матеріал підручника § 34; Запитання 1-6.с.346 ,письмово

4.Робота з підручником:Пр1,2,3,5,6,7

Домашня робота

1.Виконати завдання №34.2;34.6;34.12

2.Переглянути навчальне відео.ТУТ



№51
10А.04.04
Дистанційна робота
 Тема уроку: Границя функції в точці.
Завдання до уроку
1.Долучитися до уроку 14.04 в Zoom ,згідно розкладу.2. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 3. Опрацювати матеріал підручника § 33;
Запитання 1-6.с.339 ,письмово
4.Робота з підручником:Пр1,2,3,4,5,7
Домашня робота
1.Переглянути навчальне відео: ТУТ,Детальніше2..Виконати завдання №33.2;33.6;33.10;33.22

10А.28.03.
Дистанційна робота 
Тема уроку: Розв'язування найпростіших тригонометричних рівнянь.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Опрацювати навчальну презентація до уроку( письмово) ТУТ
3. Робота з підручником
Домашня робота
1.Вивчити основні означення, формули та твердження.
2.Виконати завдання №28.10;28.17;
№47
10А.23.03.
Дистанційна робота 
Тема уроку: Розв'язування найпростіших тригонометричних рівнянь
.Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Долучитися до уроку 23.03  в Zoom ,згідно розкладу.
3.Робота з підручником4.Опрацювати навчальну презентацію.ТУТ
Домашня робота
1.§ 28;Вивчити основні  формули ,твердження.
2.Переглянути навчальне відео Детальніше
3. Виконати завдання: №28.6;28.8; 28.15(2)

№46
10А.21.03.
Дистанційна робота
 Тема уроку:Найпростіші тригонометричні рівняння їх розв'язування Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит;
2.Долучитися до уроку 21.03  в Zoom ,згідно розкладу.
 1). Опрацювати матеріал підручника § 28;
 2).Робота з підручником № 28. 1, 28.3;28.5.
Домашня робота
1.Переглянути  навчальну презентацію до уроку Тут
2.Опрацювати матеріал підручник§ 28 .Приклад 1, 2 ,3,4.Запитання1-5. ст 290 ,письмово;
3.Вивчити основні  формули ,твердження.
4.Виконати завдання №28.2;28.4;28.6

№45
16.03
Дистанційна робота 
1.Долучитися до уроку 15.03  в Zoom ,згідно розкладу.
Тема уроку: Обернені тригонометричні функції .Розв'язування вправ
2.Робота з підручником
Домашня робота.
1.Перелянути навчальну презентацію до уроку ТУТ.
2.Виконати наступні завдання.№26.10;26.16
№44
14 березня
Дистанційна робота
Тема: Обернені тригонометричні функції  їх властивості та графіки.
1.Опрацювати параграф 26, ст 256- 265.ст 265. запитання 1-8, письмово 
Приклад 1 ,2 ,3, 4, 10,письмово.
Домашня робота 
1.Оформити класну роботу.
2 .Переглянути відео:ТУТ   
 3.Виконати завдання № 26. 4, 26.6. 
4. Долучитися до виконання тесту на сайті ‘’На Урок’’.(час обмежений,до наступного уроку)










Немає коментарів:

Дописати коментар