Моніторинг стану розвитку учня
та його навчальних досягнень з математики
П І П, учня 5-класу
ІНКЛЮЗИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ
( за - І семестр 2021-2022н.р.)
Сфери розвитку навчальний предмет | Математика протягом першого півріччя навчального року |
Математика | Ø Більшу частину часу на уроці працює. Хоча інколи говорить « не хочу» Ø на кожному уроці завжди у наявності підручник, робочий зошит, щоденник, шкільне приладдя; Ø Стійкого інтересу до знань учень не виявляє. Якщо не розуміє навчальний матеріал, питань не задає. Виявляє активність під час розв’язування прикладів, проте важко дається розв’язування задач, що свідчить про недостатність логічного мислення. Ø Читання завдань - читає поскладово, робить багать помилок, на запитання за прочитаним відповісти не може (неусвідомленість читання). Ø Спостерігається часткове сприймання учнем усної інформації; виконує сприйняті на слух інструкції вчителя, не завжди відповідає на запитання вчителя Ø Письмо не виконує під диктовку, пише повільно; переписуючи тексти з підручника чи дошки Ø Прослуханий текст розуміє частково, Речення при вимові прості, непоширені. Допомогу вчителя використовує вибірково. Ø Ініціативу щодо виконання завдань самостійно не проявляє. Ø Працює лише сумісно з вчителем чи асистентом. Загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги Ø Відтворює послідовність чисел у межах – 1000; Ø Не завжди правильно виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; Ø Погано знає табличку множення Проявляє низькі навички арифметичних дій: множення та ділення. Погано розуміє знаходження невідомого компонента віднімання,множення,ділення у рівнянні. Арифметичні дії множення та ділення на низькому рівні Ø Читає і записує числа в межах 1000. Комбінаторні задачі:із запропонованих цифр складає усі можливі числа,називає найбільше,найменше,впорядковує у порядку зростання чи спадання. Розрізняє та будує геометричні фігури,наводить приклади натуральних чисел, шкал ,числових і буквених виразів; Ø Розрізняє види шкал:прямолінійні та криволінійні,зчитує та записує відповідні значення:температури ,часу,швидкості за готовими рисунками; Ø здатний розпізнавати запропоновані математичні об'єкти, символи ,приклади, задачі, величини Ø Знаходить на малюнках з допомогою вчителя відрізок даної довжини, кути даної градусної міри,будує їх. Ø Знає геометричні фігури, називає їх, але через порушення орієнтації у просторі потребує допомоги при побудові відрізків, трикутників,прямокутника, знаходження довжин відрізків. Ø Погано знає формули і їх застосування; Ø хлопець має труднощі з переключення уваги ніж завданнями або видами діяльності потребує більше часу та додаткових інструкції Ø Розв’язує задачі тільки з допомогою вчителя. Потребує більше часу та додаткових інструкцій Ø Динаміка засвоєння предмету залишається стабільною ,читання слаборозвинене. Поведінка хлопчика завжди адекватна. Має урівноважену поведінку на уроках. Ø Ставлення учня до класного колективу хороше. В учня присутні навички самоконтролю, дисципліни. Дитина спокійна. Ø Матеріал за перше півріччя засвоїв на середньому рівні. |

та його навчальних досягнень з математики
П І П, учня 5-класу
ІНКЛЮЗИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ
( за - ІІ семестр 2021-2022н.р.)
Немає коментарів:
Дописати коментар