"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов

"Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить." М.В.Ломоносов "Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети." О. Маркушевич "Математика - це мова, на якій написана книга природи." Галілео Галілей "За допомогою логіки доводять, за допомогою інтуїції винаходять." А. Пуанкаре "Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості." Н. Вінер "Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика..." П. Карус "Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас." Н. Вінер "Подібно до того як всі мистецтва тяжіють до музики, всі науки прагнуть до математики." Д. Сантаяна
.

вівторок, 21 червня 2022 р.

Моніторинг стану розвитку учня 5 класу та його навчальних досягнень з математики

 Моніторинг стану розвитку учня   

 та  його  навчальних досягнень з математики 

 П І П,  учня  5-класу

ІНКЛЮЗИВНА  ФОРМА  НАВЧАННЯ

( за - І семестр  2021-2022н.р.)


Сфери  розвитку навчальний предмет

Математика протягом першого півріччя навчального року

Математика

Ø Більшу частину часу на уроці працює. Хоча інколи говорить « не хочу»

Ø на кожному уроці завжди у наявності підручник, робочий зошит, щоденник, шкільне приладдя;

Ø Стійкого інтересу до знань учень не виявляє. Якщо не розуміє навчальний матеріал, питань не задає. Виявляє активність під час розв’язування прикладів, проте важко дається розв’язування задач, що свідчить про недостатність логічного мислення.

Ø Читання завдань - читає поскладово, робить багать помилок, на запитання за прочитаним відповісти не може (неусвідомленість читання).

Ø Спостерігається  часткове сприймання  учнем  усної  інформації;  виконує     сприйняті   на слух  інструкції  вчителя, не завжди  відповідає  на  запитання  вчителя 

Ø  Письмо  не  виконує  під  диктовку, пише  повільно;  переписуючи  тексти  з підручника чи дошки

Ø  Прослуханий  текст  розуміє  частково, Речення  при  вимові  прості, непоширені. Допомогу  вчителя  використовує  вибірково.

Ø Ініціативу щодо  виконання  завдань  самостійно  не  проявляє. 

Ø Працює  лише  сумісно  з  вчителем чи асистентом. Загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги

Ø Відтворює  послідовність  чисел  у  межах – 1000;

Ø Не завжди правильно  виконує  додавання  та  віднімання  на  основі нумерації  чисел; 

Ø Погано  знає  табличку  множення Проявляє  низькі  навички  арифметичних  дій: множення  та  ділення.  Погано  розуміє  знаходження  невідомого  компонента  віднімання,множення,ділення  у рівнянні. Арифметичні  дії  множення  та  ділення  на низькому  рівні

Ø  Читає  і  записує  числа в межах 1000. Комбінаторні задачі:із запропонованих цифр складає усі можливі числа,називає найбільше,найменше,впорядковує у порядку зростання чи спадання. Розрізняє та будує геометричні фігури,наводить приклади натуральних чисел, шкал ,числових і буквених виразів;

Ø Розрізняє види шкал:прямолінійні та криволінійні,зчитує та записує відповідні значення:температури ,часу,швидкості за готовими рисунками;

Ø здатний розпізнавати запропоновані математичні об'єкти, символи ,приклади, задачі, величини

Ø Знаходить на малюнках з допомогою вчителя відрізок даної довжини, кути даної градусної міри,будує їх.

Ø Знає геометричні фігури, називає їх, але через порушення орієнтації у просторі потребує допомоги при побудові відрізків, трикутників,прямокутника, знаходження довжин відрізків.

Ø Погано знає формули і їх застосування;

Ø хлопець має труднощі з переключення уваги ніж завданнями або видами діяльності потребує більше часу та додаткових інструкції

Ø Розв’язує задачі  тільки  з  допомогою  вчителя. Потребує більше часу та додаткових інструкцій

Ø Динаміка засвоєння предмету залишається стабільною ,читання слаборозвинене. Поведінка  хлопчика  завжди  адекватна. Має урівноважену поведінку на уроках.

Ø Ставлення  учня  до  класного  колективу  хороше.             В  учня  присутні  навички  самоконтролю, дисципліни. Дитина  спокійна.

Ø Матеріал за перше півріччя засвоїв на середньому рівні.

 





Моніторин стану розвитку учня   

 та  його  навчальних досягнень з математики 

 П І П,  учня  5-класу

ІНКЛЮЗИВНА  ФОРМА  НАВЧАННЯ

( за - ІІ семестр  2021-2022н.р.)

Математика. Моніторинг стану розвитку учня з ООП та його навчальних досягнень (5 клас)


після закінчення першого півріччя навчального року


Здатний розпізнавати запропоновані математичні об‘єкти (символи, приклади, задачі, величини); читає і записує числа в межах 1000, розрізняє геометричні фігури;

Наводить приклади натуральних чисел, шкал, числових і буквенних виразів, формул, рівнянь.


Будь-які завдання виконує з допомогою асистента вчителя.

протягом другого півріччя навчального року

Загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги.  Має труднощі з переключенням уваги між завданнями або видами діяльності, потребує більше часу та додаткових інструкцій.  Наводить приклади: звичайних дробів; десяткових дробів, зокрема нескінченних періодичних десяткових дробів.записує звичайні дроби у вигляді десяткового дробу.Описує правила: порівняння,дробів.Дії додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; перетворення звичайного дробу в десятковий; знаходження дробу від числа та числа за його дробом. виконує  за допомогою  дорослого.До усіх попередніх пунктів з часом додаються ще й нові фінансові навички,саме  тема відсотки розкриває  ці навички.Дитина  в змозі робити самостійні  висновки про покупки в магазині  так і самостійно вирішувати, що краще придбати на кишенькові .Дитина вміє користуватися скарбничкою та розуміє, що таке збереження грошей, навіщо їх накопичувати.  Дитина розуміє, що таке заробітна платня:100%,більше ста чи менше.Дитина усвідомлює, що таке кредит. Дитина розуміє, що таке сімейний бюджет. Уміє вислухати розмову на фінансову тему та поставитися з розумінням до матеріальних труднощів. Тема відсотки є основою для підвищення рівня фінансової грамоти дитини,власне це ті навики і здібності,що потрібні для повноцінного існування в суспільстві.


Динаміка засвоєння предмету залишається стабільною.

після закінчення навчального року 

Пояснює правила додавання і віднімання, множення та ділення, порівняння, виконання ділення з остачею.

Знаходить на малюнках з допомогою вчителя відрізок даної довжини, кути даної градусної міри.

Виконує арифметичні дії з натуральними числами, звичайними та десятковими дробами

Наводить приклади натуральних чисел, шкал, числових і буквенних виразів, формул, рівнянь.

Читає і записує числа в межах 10000.

Знає геометричні фігури, називає їх, але через порушення орієнтації у просторі потребує допомоги при побудові відрізків, трикутників, знаходження довжин відрізків.

Лічить об’єкти і записує числа у межах 1000, порівнює числа у межах 10000, визначає геометричні форми предметів.Розуміє,,що таке відсотки,збільшення чи зменшення.

Потреби

Потребує контролю, при виконанні завдань та допомоги асистента.

Повторення та чіткого інструктажу до завдань;

Постійної мотивації з боку вчителя;

Заплановані дії

Продовжувати формувати і розвивати математичні здібності учня, навички розв’язування задач; Формувати вміння орієнтуватися в завданні, планувати роботу, виконувати її відповідно до зразка, інструкції;

Виховувати позитивну самооцінку та ставлення до виправлення помилок

Очікувані результати/

Уміння аналізувати у пояснення вчителя за змістом. Навички самостійного орієнтування у підручнику та зошиті;

Вміння складати коротку умову до простих та складених задач.

Вміння пояснювати алгоритм розв’язання рівнянь, а також виконання письмового віднімання та додавання.





Немає коментарів:

Дописати коментар