Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем.
Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель. (Л. Толстой)
"Будь тим хто ти є, і роби те, що можеш"
А також опрацювати задачі ,що є у відео в робочому зошиті
https://youtu.be/zJiGQDYD1Po?si
9ф.
Дистанційна робота
Тема уроку: Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення та швидкість.
Завдання до уроку:
1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 2.Робота з підручником
Це є параграф 28 сторінка 186. Опрацювати відповідний параграф. Дати відповіді на контрольні запитання сторінка 191 з 1 по 6 в письмовій формі. Номер 28 (1 ,10)
22 лютого Дистанційна робота Тема уроку:Атомна енергетика України. Завдання до уроку: 1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 2.Робота з підручником Параграф 27 ,сторінка 174- прочитати. 3. Дати відповіді на запитання 1- 4 ,ст 177 Домашня робота 1.Переглянути навчальне відео до уроку https://youtu.be/5OJUeMI4j0M 2.Виконати завдання з підручника №27(1,3)
21 лютого Дистанційна робота Тема уроку:Ланцюгова ядерна реакція.Ядерний реактор Завдання до уроку: 1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 2.Робота з підручником Параграф 26 ,сторінка 168- прочитати. Задача 1 Опрацьовані у підручнику с.172, записати у робочий зошит . 3. Дати відповіді на запитання 1- 6 ,ст 173 Домашня робота 1.Переглянути навчальне відео до уроку https://youtu.be/SoWLVcirVew 2.Виконати завдання з відео 3.Виконати завдання з підручника №26(1) 4.Вивчити основні формули ,твердження.
Дистанційна робота Тема уроку: Робота над проектом з теми :"Магнітне поле " Завдання до уроку: 1. Записати дату та тему уроку у робочий зошит; 2.Повторити основні твердження ,формулис.48-49 3.Робота над проектом ;с.54 Орієнтовні теми проектів 1. Магнітні матеріали та їх використання. 2. Магнітний запис інформації. 3. Вияви та застосування магнітних взаємодій у природі й техніці. 4. Геомагнітне поле Землі. 5. Магнітні бурі та їхній вплив на здоров’я людини. 6. Різноманітні електромагнітні пристрої. 7. Генератори електричного струму. Домашня робота 1.Повторити основні твердження ,формули.с.48-49 2.Підготувати проект з теми ''Магнітне поле''с.54 (роботи прикріплюємо тут)
Немає коментарів:
Дописати коментар